اعتیاد چه کارها که نمی کند!

t اعتیاد چه کارها که نمی کند!
t اعتیاد چه کارها که نمی کند!

بنا به گزارشات رسیده ، مکالی کالکین، همان پسر بچه شیطون و مشهور فیلم های” تنها در خانه ” که در حال حاضر ۳۱ سال دارد ، به شدت به هروئین اعتیاد دارد.

پدر و مادرخوانده مکالی کالکین درباره نگرانی خود از اعتیاد شدید پسرشان صحبت می کنند.t اعتیاد چه کارها که نمی کند!

چند وقت پیش یک عکس بسیار ناراحت کنند از این بازیگر سابق سینمای نوجوانان پخش شد، در این عکس مکالی کالکین بسیار لاغر و نحیف بود و به معده اش چنگ می زد و ظاهرا” درحال بالا آوردن در گوشه خیابان بود. انتشار این عکس باعث شد که کیت ، پدر عجیب و غریب او و ژانت ، مادر خوانده اش، نگران سلامت او شوند.

ژانت به روزنامه سان گفت:”کیت این عکس را دیده است اما نمی تواند حرفی درباره آن بزند. در واقع دیدن این عکس آنقدر او را ناراحت کرده که نمی تواند چیزی بگوید. اما مطمئنا” خیلی نگران پسرش است .”

” وقتی من خودم این عکس را دیدم به خودم گفتم ، وای نه این اصلا” خوب نیست .این عکس نشان می دهد که او به سختی گرفتار مواد مخدر شده است .”

کنار گذاشتن بازیگری

مکالی در سن ۱۴ سالگی حرفه بازیگری را ترک کرد و کمی بعد قانونا” حق کنترل و دسترسی به ثروت ۲۲ میلیون دلاری او، از والدین او سلب شد که همین موضوع منجر به تیره شدن روابط این بازیگر و پدرش شد. این بازیگر که در حال حاضر ۳۱ سال دارد در یک جای دنج در نیویورک زندگی می کند برخی منابع خبری ادعا می کنند که او برای خرید مواد مخدر و یک داروی مسکن که به آن اعتیاد دارد ، هر ماه ۷۰۰۰ دلار خرج می کند. مصرف این میزان مواد مخدر و دارو ممکن است باعث شود که او در شش ماه آینده بمیرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
من به دبیر ادبیاتم علاقه دارم و...

ژانت در ادامه حرفهایش گفت:” حالا ما از گوشه و کنار میشنویم که مکالی این اتهامات و ادعاهایی که رسانه ها درباره او منتشر کرده اند را رد کرده است اما ظاهر او کاملا” شبیه کسانی است که معتاد هستند. ظاهرش واقعا” وحشتناک است.”

بنا به گفته ژانت ، از هم پاشیدن خانواده کیت و بعد از آن کشته شدن خواهر او در یک تصادف رانندگی در سال ۲۰۰۸ تاثیر بسیار بدی روی همسر او گذاشته است و باعث شده که او نتواند یک زندگی عادی داشته باشد.

 

 t اعتیاد چه کارها که نمی کند!

 t اعتیاد چه کارها که نمی کند!

  t اعتیاد چه کارها که نمی کند!

 

 

t اعتیاد چه کارها که نمی کند!
امتیاز به این نوشته

‫6 نظر ارسال شده در “اعتیاد چه کارها که نمی کند!

  1. علی :

    من خیلی فیلم اون مخصوصا تنها درخانه را دوست داشتم
    اون پسر زیبا بود ولی الان به اعتیاد دچار شده
    امیدوارم خیلی زود خوب شود و به شغل قبلی اش بازگردد

  2. reyhan :

    استیو جوینز می گوید وقت من ان قدر با ارزش است که نمی توانم در زندگی دیگران دخالت کنم .
    حالا شاید واقعأ متاد نباشد یا به یک بیماری مبتلا شده باشد برای تهییه دارو مجبور است پول زیادی خرج کند ولی اگر متاد باشد به پاس لبخند هایی که روی لبمان می گذاشت امیدوارم زودتر به زندگی عادی خود بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *