مسابقه طلایی شماره ۱۵ همراه با پاسخ

t مسابقه طلایی شماره 15 همراه با پاسخ

دوستان عزیز؛ در این سری مسابقات طلایی که به صورت هفتگی برگزار می‌گردد، یک سوال مطرح می‌شود که علاوه بر این که اسامی‌ کسانی که جواب صحیح داده اند در این قسمت اعلام می‌گردد، به 1 نفر از ایشان هدیه نقدی داده می‌شود.

با مراجعه به مسابقه با جایزه در شماره‌های قبلی می توانید پاسخ صحیح و نام برندگان را مشاهده فرمایید.

****شرط سنی:

از این به بعد جایزه این مسابقه فقط به کسانی تعلق میگیرد که اولاً سنشان بین ۱۱ تا ۲۵ سال باشد و ثانیاً نام و نام خانوادگی شناسنامه ای ایشان با مشخصات پروفشایلشان در این وبسایت مطابقت داشته باشد. در صورت عدم وجود هر یک از این دو مورد، از دادن جایزه به این شخص معذوریم حتی اگر نام ایشان به عنوان برنده اعلام شده باشد. بنابراین توصیه ما به شما این است اگر با مشخصات واقعی ثبت نام نکرده اید در اسرع وقت مشخصات کاربری خود را در پروفایل تصحیح کنید.

****نحوه قرعه کشی:

به این صورت است که ابتدا کلیه کسانی که پاسخ صحیح داده اند در یک لیست بدون در نظر گرفتن شهر با جنیست یا زمان عضویت شماره گذاری می شوند.  سپس یک عدد به صورت کاملا اتفاقی انتخاب می شود. البته که اگر برنده در یک ماه گذشته از هریک از مسابقات سایت جایزه دریافت کرده باشد حذف و مجددا یک شماره دیگر انتخاب می شود.

این هفته مسابقمون فقط یه برنده داره.

کدوم خوش شانسی برنده صدهزار تومن میشه؟!

سؤال این هفته

در یک بشکه بدون در مقداری آب وجود دارد. به نظر علی آب نصف بیشتر بشکه را پر کرده است اما حسن می گوید آب نصف کمتر بشکه را فراگرفته. چه طور می توانیم بدون استفاده از وسایل اندازه گیری و بدون خارج کردن آب درون بشکه بفهمیم حق با چه کسیست؟

پاسخ مسابقه

متاسفانه بسیاری از دوستان توجه نکرده بودند که بدون کمک از وسایل اندازه گیری باید به جواب برسیم.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه هوش (شماره 6)

بشکه را به اندازه ای خم می کنیم تا آب به لبه بشکه برسد. در این حال اگر کف بشکه قابل مشاهده باشد نصف کمتر بشکه از آب پر است ولی اگر کف بشکه مشخص نباشد مشخص می شود نصف بیشتر بشکه از آب پر شده است.

برنده طلایی این هفته آقای علیرضا محمدزاده از تهران هستند.

اسامی افرادی که پاسخ صحیح داده اند:

  مجید سبحانی
 آذین پیدایش 
 جواد بالفروش دوچاهی 
 علی زعیمباشی 
اکرم رستمی
خسرو نصرالهی 
رضا حاتمی
زهرا 
سینا قربانی 
شفق اسماعیلی 
عادل زعیم باشی 
علی هدایتی 
علیرضا محمد زاده 
عیسی رفیعیان خسرو شاهی
فاطمه 
مهیار نصرالهی 
negin.b
maryam20 
ali20
marzi20 
razi20 

t مسابقه طلایی شماره 15 همراه با پاسخ
امتیاز به این نوشته