نقاشی بر بال پروانه ها

نقاشی
t نقاشی بر بال پروانه ها

تابلوهای نقاشی بر روی بال پروانه

کریستین راموس هنرمند مکزیکی نه تنها خلق آثار غیرمعمول را دوست دارد. بلکه هر بار که راهی اصلی برای زنده کردن آنها ارائه می دهد. این هنرمند بار دیگر هدف اصلی خود را تعیین کرد و به ایده نقاشی تصاویر بر روی پروانه های واقعی روی آورد. 

نقاش عجیب

او تنها کسی است که توانسته است بر روی بال های ظریف و حساس پروانه ها نقاشی بکشد .از این جهت  وی رکورد دار است. او برای کشیدن یک تابلو بر بال پروانه ای که بیشتر از 20 سانتیمتر نیست حدود 56 ساعت وقت صرف می کند. این هنرمند به بازسازی دوباره تابلوهای مشهور نقاشی بر روی بال ها پرداخته است. او علت کارش را علاقه بیش از حد از دوران کودکی به رنگ های بال پروانه ها می داند و همین جذابیت، او را به نقاشی با این سبک مبتکرانه کشید.

وی در باره کارش می گوید :من از کودکی همیشه از رنگ بال های پروانه ها ، شکل حشره و تغییر شکل آن متعجب بودم. در بزرگسالی فهمیدم که هنوز شیفته این موجودات هستم. در هر یک از کارهایم سعی می کنم احساسات و عواطف خود را بیان کنم. با نقاشی روی پروانه ها ادای احترام به آفریده های خدا را می کنم. تحول آنها در اینجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تبدیل شدن یک کرم به یک پروانه برای من نشان دهنده تحول ذهن و روح انسان است. وی گفت: به نظر می رسد که شخصی متولد می شود و از همه لحاظ بهتر می شود.

بوم نقاشی

به گفته این هنرمند ، بوم های وی حدود 6 در 5 اینچ هستند و برای بدست آوردن نقاشی واضح باید بسیار سخت کار کند. در عین حال ، گاهی اوقات در کارهای خود نه تنها از بال ، بلکه از بدن حشره نیز استفاده می کند. به عنوان مثال ، در کپی نقاشی شام آخر لئوناردو داوینچی ، مسیح خود را بر روی بدن یک پروانه نقاشی کرده است.

طراحی روی پروانه ها بسیار دشوار است. فضای بسیار کمی وجود دارد ، بالها بسیار شکننده هستند. بنابراین ، من نتیجه گرفتم که من باید از برس های بسیار کوچک استفاده کنم تا تمام جزئیات را بدست آورم.

راموس
نقاشی بر بال پروانه
پروانه
پروانه
پروانه
نقاشی (6)
نقاشی (7)
نقاشی (9)
نقاشی (10)
نقاشی (11)
نقاشی (12)

ایده هایی برای نقاشی روی صورت کودکان

t نقاشی بر بال پروانه ها
امتیاز به این نوشته

‫2 نظر ارسال شده در “نقاشی بر بال پروانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *