لاک ناخن های ابتکاری

لاک ناخن ابتکاری
t لاک ناخن های ابتکاری

لاک های ابتکاری ناخن 

نیازی نیست برای لاک های ابتکاری خرج زیادی انجام دهید با این روش به سادگی می توانید ناخن ها ی زیبایی داشته باشید .

وسایل لازم 

لاک در رنگ های مختلف

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شیوه کار

برای این که مدل های مختلفی را روی ناخن با لاک ایجاد کنید ابتدا نیاز به یک زمینه برای زیر کار دارید. لاک هایی که رنگشان مات است برای زیر زمینه مناسب تر است.

مدل لاک مشکی طلایی

لاک ناخن (2)

ابتدا ناخن ها را بالاک مشکی بپوشانید و اجازه دهید تا خشک شود. سپس با قلمو نازک یک خط طلایی لبه ی ناخن ها بکشید و صبر کنید تا خشک شود. در انتها یک لایه لاک شفاف روی همه ی ناخن ها بکشید و از زیبایی ناخن هایتان لذت ببرید.

لاک زمینه فیروزه ای

برای این مدل لاک ابتدا تمام ناخن ها را، لاک زمینه فیروزه ای بزنید پس از خشک شدن؛ برای این که  ناخن ها دو رنگ باشند؛ ابتدا نوارهای باریکی از چسب نواری را  روی ناخن بچسبانید. سپس مجددا یک لایه از لاک رنگ دیگر مثل: خاکستری روی ناخن بزنید. توجه داشته باشید که همه قسمت های ناخن و روی چسب ها را با لاک پوشانده باشید. مدتی  صبر کنید تا کاملا لاک ها خشک شود. چون لاک دو لایه است کمی دیرتر خشک می شود پس در این مرحله عجله نکنید. سپس به آرامی چسب ها را از روی ناخن جدا کنید.  زیر نوارهای چسب با زمینه لاک فیروزه ای و بقیه ناخن به رنگ خاکستری خواهد شد. در انتهای کار بهتر است  یک لایه لاک شفاف روی همه ناخن ها بکشید.

لاک با چسب های نقره ای

لاک ناخن (1)

این چسب ها به صورت نوارهای بارک در خرازی ها موجود است. برای شروع ابتدا یک لایه لاک بی رنگ روی ناخن ها بزنید تا مرحله بعد کار راحت تر انجام شود. سپس ناخن ها را به دلخواه با نوارهای باریک چسب نقره ای قسمت بندی کنید. سپس با قلموی نازک قسمت های بین چسب ها را با لاک های مختلف رنگ کنید. 

چگونه لاک های دائمی خود را پاک کنیم؟

t لاک ناخن های ابتکاری
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *