ارواح سرگردان در مرداب مرگ آمریکا از ترسناک ترین مناطق جهان

t ارواح سرگردان در مرداب مرگ آمریکا از ترسناک ترین مناطق جهان

همیشه مناطق دیدنی بکر و زیبا و یا اماکن رمانتیک ایران و جهان را به شما پیشنهاد کردیم تا سفر کنید و با دوستان و خانواده اوقاتی خوش را سپری نمایید اما امروز می خواهیم کمی تنوع به خرج دهیم. مقصدی را معرفی می کنیم که باید همراهانی شجاع را با خود ببرید، جایی کاملا مرموز با چاشنی رعب و وحشت، مقصدمان یکی از محبوب ترین مکان ها برای تجربه گردشگری سیاه است، سفر با چاشنی رعب و وحشت…

به مردابی رمزآلود و مرگ آور در آمریکا می رویم که نامش مانچاک (Manchac)  است؛ مردابی که صدها تَن در آن و محله های اطرافش به قتل رسیده اند. آواهای رمز آلود و غریب هنوز هم از این مرداب به گوش می رسد، حتی از گام برداشتن بر روی زمین سفت اطراف مرداب هم خواهید ترسید، زمانی که تکه شاخه های درختان به آرامی زیر پایتان می شکنند و صدا می دهند، از جا خواهید پرید…

حال تصور کنید وقتی اطراف این مرداب دلهره آور و بد سیرت این قدر هولناک است، داخل مرداب مانچاک که پر از تمساح، جنازه و داستان های وحشتناک است چه می گذرد.

آن طور که می گویند تالاب مانچاک از اول این چنین نفرین شده و بدذات نبوده، اما وقایعی رخ داد که سبب شد تا امروزه این مرداب به یکی از ترسناک ترین مناطق دنیا تبدیل شود. همین ترس و وحشت این مرداب و صد البته علامت سوال هایی که در رابطه با سرگذشت آن وجود دارد، سبب شد تا راهی سفری رعب آور شویم تا با ماجراهای نا معلوم آن آشنا شویم. اینجا گردشگران ماجراجو را به سوی خود می کشاند؛ کسانی که از سقوط در باتلاق هراسی ندارند و نمی ترسند ارواح مرداب روحشان را تسخیر کنند. آن ها به این اماکن می روند تا نوع سیاهی از گردشگری را تجربه کنند. در مورد گردشگری سیاه اطلاعاتی دارید؟ اگر می خواهید با این نوع از گردشگری بیشتر آشنا شوید و یا حتی اطلاعاتی از مقاصد گردشگری سیاه در ایران می خواهید مطالب زیر را بخوانید تا بیشتر در مورد مقصدی که می رویم، بدانید.

حالا که کمی با گردشگری سیاه آشنا شدید، با ما همراه شوید تا به یکی از ترسناک ترین مقاصد دنیا برویم، اما آرام بیایید تا اسیر نفرین مرداب نشویم.

چرا مرداب مانچاک؟

– از ترسناک ترین اماکن گردشگری دنیا است.

– درون و داخل این مرداب پر از اجساد و جنازه مردگان می باشد.

– داستان و ماجراهای ترسناکی درباره این مرداب وجود دارد.

– از نظر آمریکایی ها این مرداب طلسم شده است.

نگاهی به مرداب مانچاک | manchac swamp

به یکی از ترسناک ترین مناطق طبیعی دنیا در لوئیزیانا آمده ایم، ایالتی از ایالت های جنوبی آمریکا که گزارشات زیادی مبنی بر مرگ و میر و قتل های مرموز در آن اعلام شده است. بار سفر بستیم و به مرداب مانچاک می رویم، باتلاقی پر از اجساد و ارواح سرگردان…

در محل تلاقی دو رودخانه ایبرویل (Iberville) و می سی سی پی مردابی وجود دارد که پوشش گیاهی انبوه و درختان سر به فلک کشیده احاطه اش کرده اند و کمی رسیدن به آن کار دشواری است. مردابی غریب و دور افتاده که رطوبت محیط هم به آن کمک کرده تا چهره ای غمگین و خوفناک تری به خود بگیرد تا جایی که اگر خیره به آن نگاه کنید ترس و وحشت سراسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. اینجا بیشتر مواقع غرق در مه است و نمی توانید تا چند قدم جلوترتان را ببینید.

آب مرداب مانچاک سبز، کدر و پر از جلبک است و مار، تمساح و حشرات گزنده زیادی در مانچاک زندگی می کنند، اما جالب اینجاست که وجود هیچ یک از حیوانات و خزندگان، دلیل ترسناک بودن این تالاب نیستند و نکته ای که مانچانک را به یکی از رعب آورترین نقاط گردشگری دنیا تبدیل نموده، داستان ها و ماجراهایی است که درباره این مرداب دهان به دهان می شود؛ می گویند این مرداب را جادوگر بدجنسی طلسم کرده است.

همیشه تالاب های دور افتاده ماجراهایی را در پس خود دارند که اگر بیشتر جستجو کنید حتما ریشه آن ها را در افسانه ها خواهید دید مثل دریاچه پنج گل چین که سایه های ارواح در آن دیده می شود و یا راز های سر به مهر دریاچه تخت سلیمان در کشورمان ایران.

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-1

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-2

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-3

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-4

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-5

%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%da%86%d8%a7%da%a9-6

 

t ارواح سرگردان در مرداب مرگ آمریکا از ترسناک ترین مناطق جهان
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
عجیب‌ترین قوانین رانندگی سراسر جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *