ربات عنکبوتی

t ربات عنکبوتی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

ربات

 سلام دوستان آیا تا به حال با عنکبوت سر و کار داشتید و یا اینکه دوست دارید یکی از آن را داشته باشید .خوب شما می توانید به راحتی به جای یک عنکبوت طبیعی از یکی از ربات های آن استفاده کنید.  شاید این فکر را پیش خود داشته باشید که یک  عنکبوت رباتی به چه دردی می خورد ولی باور داشته باشید یا نه همین موجودات بسیار کوچک که امروزه از روی آنها ربات هایی را ساخته اند بسیار سودمند هستند و از طرفی بیشتر از واقعی خود به درد انسان می خورند .

 این ربات های بسیار کوچک قادر به خنثی سازی بمب می باشند. در مناطقی که جنگ تمام شده ولی انسان قادر به پاک سازی آن محیط ها از بمب های به جا مانده از آن قسمت ها نیست از این موجودات برای آن کار استفاده می کنند . این کار از طریق این ربات ها به صورت حفاری در مکان های بمب گذاری شده انجام می شود به صورتی که زمین را کنده و آن ها را از زمین خارج می کنند  ولی توجه داشته باشید که این عمل باید طی برنامه ای به آن ها داده شود و پس از حفاری آن ها، امکان خنثی سازی بمب ها راحت تر می شود .

 -ربات-Robo_Spider_01

کاربرد دیگر این ربات، جستجو و حفاری در سطح کرات دیگر می باشد که این عمل نیز با دادن برنامه هایی به این موجودات ریز انجام می شود.

ربات-robot-spider

 

 

 

 

 

 

 

 

t ربات عنکبوتی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
هکرها (بخش4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *