آشنایی با گوگل قسمت ۳

t آشنایی با گوگل قسمت 3

گوکلاختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

سلامی مجدد به دوستان همیشه همراه اگر چند مقاله قبلی را مطالعه کرده باشید مطمئنا با برنامه های جالبی آشنا شدید در این قسمت نیز شما را با چند برنامه کاربردی دیگر گوگل آشنا می کنیم .

با کدام مرور گر کار می کنید؟ دوست دارید با کدام مرور گر کار کنید ؟ بعضی از کاربران همچنان از IE استفاده می کنند ولی می توانید بدون نصب مرورگر دیگری به راحتی با یک مرور گر معروف به نام فایرفاکس کار کنید برای این منظور می توانید از برنامه browser sync در گوگل استفاده کنید این برنامه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون نصب این مرورگر به راحتی صفحات وب خود را در این صفحه مشاهده کنید .

 آیا دوست دارید از نتایج تحقیقات بقیه افرادی که در حیطه فعالیت شما تحقیق می کنند با خبر شوید و همچنین شما نیز نتایج تحقیقات خود را برای آنها به اشتراک بگذارید و بتوانید نتیجه بهتری بگیرید گوگل این کار را برای تمامی علاقه مندان خود فراهم کرده است شما با استفاده از برنامه base گوگل می توانید اطلاعات خود را برای دوستان و هم فکران خود به اشتراک بگذارید که اگر این کار را بخواهید در سایتهای دیگر انجام دهید مستلزم هزینه و یا اینکه باید به دنبال افرادی با چنین تحقیقاتی بگردید .

معمولا در زمان امروز که در همه جا صحبت از اینترنت پر سرعت است ما نیز دوست داریم بتوانیم از اینترنت پرسرعت استفاده کنیم تا کار هایمان زودتر به نتیجه برسد و لی آیا به این فکر کردید که چگونه ؟ خوب همگی می دانیم که راههای زیادی برای بالا بردن سرعت اینترنت وجود دارد ولی یک از این راهها استفاده از برنامه web accelerator در گوگل است که هیچ ربطی به نوع اینترنت شما ندارد بلکه باعث سریع تر باز شدن صفحات در گوگل می گردد و کار را برای ما راحت تر می کند  .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سایت من(بخش 16)

Send to phone برنامه ایی بسیار جالب در گوگل که کار را برای کاربران خود راحت تر کرده است هماگونه که از نام آن مشخص است چیزی را برای تلفن ارسال می کند و همان گونه که شما نیز می دانید در چنین مواقعی فقط نامی از مسیج می باشد اگر قرار باشد برای گوشی همراه مسیج ارسال شود از طریق سایتهای مربوط به این کار مستلزم صرف هزینه می باشد که این کار در گوگل بسیار راحت تر انجام می شود .

 آیا از دیکشنری در سیستم خود استفاده می کنید و شاید هم شنیده باشید که گوگل متنهای شما را ترجمه میکند بله ولی نه در کیفیت خیلی خوب اما با استفاده از یک برنامه قوی در گوگل می توانید متن خود را به 29 زبان زنده دنیا ترجمه کنید که این برنامه babelplex  نام دارد که ترجمه متن های متفاوت را به راحتی امکان پذیر کرده است .

 چه میزان به چت کردن علاقه دارید ؟ آیا هیچ نرم افزاری برای این کار در سیستم خود نصب کرده اید ؟ اگر نه دیگر نیازی نیست با وارد شدن به سایت گوگل دیگر نیاز به هیچ مسنجری ندارید چون به راحتی می توانید از برنامه google talk برای این منظور استفاده کنید .

گوگل

 اگر دوست دارید در یک گروه مشغول به ساخت سایت شوید و عضوی از آن گروه باشید و همچنین سرپرستی یک صفحه مربوط به خود را به عهده بگیرید خیلی راحت به قرار گرفتن در گروه طراحی وب گوگل به نام google site می توانید یک سایت را برای خود راه اندازی کنید.

t آشنایی با گوگل قسمت 3
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “آشنایی با گوگل قسمت ۳

  1. amin300 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *