روبات تمیز کننده استخر

t روبات تمیز کننده استخر

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

اگر تا به حال با دنیای ربات ها آشنا شده باشید متوجه شده اید که دنیای بسیار گسترده ای است و شما در آن می توانید هر وسیله ای را که در قالب ربات باشد داشته باشید از ساده ترین وسایل تا پیچیده ترین آن ها. انسان ها از ربات ها برای راحت تر شدن کار های خود استفاده می کنند و هر روزه نیز به دنبال این نکته هستند که بتوانند یک وسیله دیگر برای نسل بشر آماده کنند. اگر تا به حال به استخر رفته باشید می دانید که تمیزی استخر در سلامت افرادی که از آن استفاده می کنند نقش مهمی دارد. بنابر این فردی را باید برای این کار همیشه داشته باشند که این کار را انجام دهد اما بعضی ها کار را برای خود راحت تر کردند و از یک ربات برای این کار استفاده می کنند. این ربات که mirra نام دارد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد.

به این صورت که آن را در استخر قرار داده و به صورت اتوماتیک این عمل را انجام می دهد. این ربات توسط شرکت irobot که یکی از معروف ترین و مهم ترین شرکت ها در زمینه تولید ربات می باشد ساخته شده است. از توانایی های این ربات می توان به سرعت خوب و هم چنین استفاده از این ربات در هنگامی که استخر پر از آب است اشاره کرد.
در این ربات علاوه بر وجود بدنه اصلی یک مخزن طراحی شده است که پس از عبور از هر نقطه قادر خواهد بود تمامی زباله هایی را که در آن قسمت ها ریخته شده است را نیز جمع آوری کرده و در مخزن خود قرار دهد، به عبارتی مانند یک جاروبرقی آن ها را در خود نگهداری می کند.

این دستگاه کمک می کند که هم نگران گم شدن وسایل خود در استخر نباشیم و هم این که همیشه از استخری تمیز لذت ببریم.

iRobot-Mirra-530-pool-cleaning-robot-رباتیک

iRobot-Mirra-530-Pool-Cleaning-Robot-1-رباتیک

t روبات تمیز کننده استخر
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نخستین تصاویر از ربات رزمی سپاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *