Bionic arm یا دست رباتی

t Bionic arm یا دست رباتی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

bionics-615

 معمولا افرادی که دارای نقصی هستند خود را بسیار ناتوان تر از بقیه افراد می دانند و سعی می کنند که کاری را انجام ندهند و این کار باعث ناتوانی بیشتر آن ها می شود .برای رفع این مشکلات افراد زیادی مشغول به تحقیق می باشند تا بتوانند مشکل را حل کنند .

2

یکی از اعضای بسیار مهم بدن دست است زیرا شما بیشتر کارهای روزمره خود از جمله غذا خوردن را با دست انجام می دهید و همچنین برای بلند کردن اشیاو جا به جا کردن آن ها از دست استفاده می کنید و اگر روزی این دست نباشد شاید قادر به انجام بیشتر کار ها نباشید و مطمئن باشید که زندگی در آن شرایط بسیار سخت است .

 یک فیزیو تراپ  سوئدی پس از اینکه در اثر تصادف دست خود را از دست داد به همه اعلام کرد تا دستنداشته باشم دست از تلاش برنمی دارم . این حرف بدین معنی بود که تصمیم گرفته بود که دستی را برای خود بسازد از آن جا که این فرد آشنایی کامل با اجزا ی دست انسان و همچنین عملکرد هر قسمت داشت تحقیق خود را بر روی این که چگونه و از چه جنسی می تواند برای این کار استفاده کند قرار داد که این کار توانست انگیره ایی باشد برای شرکت های بزرگ .

 37719

 پس از تمامی تحقیقات انجام شده، طرح این شخص در شرکت بیونیک مورد بررسی قرار گرفت و در ابتدای کار یک نمونه کوچک از این دست با تکنولوژی رباتی ساخته شد و پس از آن نمونه بزرگ آن نیز ساخته شد که این دست  می توانست در دو قسمت باشد هم برای افرادی که از بازو دست انها قطع شده بود و هم آن هایی که دست آن ها از آرنج دچار مشکل بود که این خود از مزایای بسیار بزرگ بود .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تفاوت ماوس‌های اپتیکال و لیزر در چیست؟

این دست توسط کمربندی که برای آن درست شده  به شانه بسته می شود و بقیه اجزای آن ربات مانند دست مشغول به کار می شوند .وزن آن سبک و حمل آن برای افراد راحت است همچنین کنترل کامل این دست به عهده خود فرد است .

t Bionic arm یا دست رباتی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *