شروع یک زندگی تازه

t شروع یک زندگی تازه

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

درآغاز سال نو بسیاری ار ما تصمیم می گیریم که زندگی جدیدی را شروع کنیم ، اشتباهات سال گذشته را تکرار نکنیم ، سلامتیمان را حفظ کنیم ، درس هارا مرتب بخوانیم و….. اما بعد از پایان تعطیلات همه چیز به فراموشی سپرده می شود اما این کارها هیچ کدام کار مشکلی نیستند به شرطی که اول تصمیم بگیریم و بعد عمل کنیم .یک زندگی جدید باکمک برنامه ریزی صحیح و البته داشتن امید به آینده انجام شدنی است.

1

قدم اول: تمامی خاطرات یا چیزهایی  که شما را در گذشته ناراحت کرده است در دفترچه ای به صورت واضح وگویا بنویسید. بعد این دفترچه را پاره کنید و دور بیاندازید.

2

قدم دوم: در یک دفترچه جدید همه چیزهایی را که دوست دارید در زندگی جدید داشته باشید یادداشت کنید.


3

قدم سوم: اگر دوست یا دوستانی صمیمی دارید آنها را به خانه دعوت کنید و درباره تصمیم خود برای شروع یک زندگی تازه با آن ها صحبت کنید.شاید بتوانید با کمک آ ن ها این کار را بهتر انجام بدهید. اگر یکی از والدین خود یا هر دوی آنها را در این مشورت سهیم کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

Organize-Your-Room-Step-5

قدم چهارم: اطرافتان را پاکسازی کنید.اسباب بازیها، عروسک ها ولباسهایی را که قدیمی هستندو دیگر از آنها استفاده نمی کنید اگر هنوز قابل استفاده اند به دیگران ببخشید وگرنه دور بریزید.

7

قدم پنجم: همانطور که قرار است ذهن خود را مرتب و منظم کنید،اتاق خود را نیزمرتب  کنید. نامرتبی وآشفتگی در اطراف شما منجر به اندیشه های منفی خواهد شد .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چطور به دیگران پیشنهاد دوستی بدهم؟

8

قدم ششم: سعی کنید عضو یک گروه شوید.می توانید از یک باشگاه ورزشی،گروه موسیقی یا گروه علمی شروع کنید. این کا ر در تغییر دیگاه ورفتار شما بسیار موثر است.

9

قدم هفتم: لیستی از آنچه احساس میکنید تهیه کنید.بعد سعی کنید به مرور رفتارهای بد را کناربگذارید  و رفتارهای خوب را تقویت کنید.

10

قدم هشتم: اکنون زمان بریدن از گذشته و شروع یک آغاز خوب وجدید است……یا حق

t شروع یک زندگی تازه
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “شروع یک زندگی تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *