مرورگر pale moon

t مرورگر pale moon

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

pale moon.nojavanha (2)


امروزه هر کسی که با اینترنت کار می کند خوب می داند که پس از برقراری اتصال به اینترنت حتما باید یک مرورگر قوی داشته باشد تا بتواند تمام سایت ها و صفحاتی را که می خواهد به راحتی ببیند .در ابتدا قوی ترین مرورگر و شاید اولین مرورگر دنیا که مورد استقبال عمومی نیز قرار گرفت  internet explorer  بود اما با گذشت زمان این مرورگر جای خود را به مرورگر های دیگر داد که از جمله آن ها می توان به مرور گر firefox اشاره کرد که هم اکنون نیز بسیار قوی می باشد و بیش تر کاربران اینترنت از آن به عنوان مرورگر خانگی خود استفاده می کنند.

حال با تمام این توضیحات یک مرورگر قوی دیگر که بسیار سریع  و قدرتمند بوده و می توان گفت نسخه بهینه شده مرورگر فایر فاکس می باشد به نام pale moon  به بازار آمده است.

 این برنامه از نظر ظاهری بسیار شبیه به فایرفاکس است اما واقعا و به جرات می توان گفت سرعت این مرورگر بسیار بالاتر و سریع تر از فایرفاکس و دیگر مرورگرهای مشابه است و می تواند صفحات را در سریع ترین زمان برای شما بارگذاری کند. طراحی این مرورگر به صورتی انجام گرفته است تا سرعت و کارایی به حداکثر برسد.

pale moon.nojavanha (1)

از ویژگی های دیگر این مرورگر می توان به استفاده ی کمتر ازحافظه ی سیستم نسبت به فایرفاکس به دلیل غیرفعال کردن بعضی از قسمت ها، افزایش سرعت قابل توجه برای طراحی صفحه و پردازش اسکریپت، پشتیبانی از SVG و Canvas و … اشاره کرد. همچنین این مرورگر به علت این ویژگی ها قادر خواهد بود سرعتی را تقریبا دو برابر فایر فاکس ارائه دهد. همچنین باید گفت که این نسخه از این مرورگر بسیار کم حجم تر و همچنین بسیار ساده تر می باشد و بعضی موارد از قبیل دسترسی و کنترل والدین و همچنین گزارش خرابی محروم است و در آن وجود ندارد اما به دلیل دارا بودن active x  که می تواند امنیت را در حد بالا تامین کند دارای امنیت خوبی حتی نسبت به خود فایر فاکس می باشد. همین طور باید به این نکته مهم اشاره کرد که این مرورگر  70 زبان زنده دنیا را نیز پشتیبانی می کند که این به نوع خود بسیار مناسب می باشد.

 

 

 

t مرورگر pale moon
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه ربات مسیریاب بسازیم (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *