آشنایی با سایت فارسی مرد عنکبوتی

t آشنایی با سایت فارسی مرد عنکبوتی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

سایت مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتیکمیک استریپ یا همان داستان های تصویری سابقه ای طولانی دارد و بیش ترین مشتریان آن نیز نوجوانان هستند. این گونه داستان ها سال های زیادی یا به صورت کتاب و یا به همراه نشریات به چاپ رسیده اند و برای چند نسل خاطراتی خوش را ساخته اند. با رواج بیش تر سینما پای این داستان ها به فیلم های سینمایی نیز باز شد و کسانی که از قهرمانان افسانه ای این داستان ها خاطراتی فراوان داشته اند از فیلم های آن نیز به خوبی استقبال کردند.

یکی از این قهرمانان افسانه ای مرد عنکبوتی است. سالیان زیادی از خلق این شخصیت می گذرد اما مرد عنکبوتی هنوز هم جاذبه های فراوانی برای طرفدارانش دارد. حالا برای اولین بار سایتی تخصصی به زبان فارسی برای مرد عنکبوتی و داستان های کمیک استریپ راه اندازی شده است.

در این سایت اطلاعات زیادی درباره طراحان تصاویر، مجموعه های ساخته شده و کتاب های منتشره شده از این شخصیت وجود دارد. مجموعه ای از تصاویر با کیفیت مرد عنکبوتی نیز در این سایت گرد آوری شده است اما یکی از بخش های جالب سایت ترجمه داستان های مرد عنکبوتی به زبان فارسی است که شما می توانید آن ها را دانلود کرده و از خواندنشان لذت ببرید.

برای آشنایی بیش تر با این سایت به نشانی http://spidey.ir/ مراجعه کنید.

مرد عنکبوتی

t آشنایی با سایت فارسی مرد عنکبوتی
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
با اپلیکیشن "هوای تهران" از وضعیت هوای پایتخت مطلع باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *