کاردستی بلورهای نقش دار

t کاردستی بلورهای نقش دار

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

لوازم مورد نیاز 

اسپری شیشه پاک کن

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

لیوان یا بشقاب بلور

دورگیر طلایی

رنگ ویترای یا رنگ شیشه

قلمو  

پارچه نخی

شیوه ساخت  

شیشه به خاطر شفافیت و عبور نور از دوطرف خود یکی از بهترین ابزار برای نقاشی است. شما به راحتی و با استفاده از مقداری خمیر دورگیر و رنگ شفاف ویترای می توانید به تزئین شیشه های خالی سس و مربا و … که در هر آشپزخانه ای پیدا می شود بپردازید و حتی این اشیای بی مصرف را برای زیبایی بیشتر محیط خانه و آشپزخانه استفاده کنید. رنگ های ویترای در دو نوع موجود هستند  آبی  و تینری، اما بهترین رنگ برای کار ما نوع تینری است که بعد از خشک شدن قابل شستشو هستد.

برای ابتدای کار بهتر است با استفاده از شیشه پاک کن و یک پارچه نخی سطح زیر کار را کاملا تمیز کنید. و هر نوع ظرفی را که دلخواه شماست در نظر بگیرید مثلا یک لیوان یا پارچ آب خوری یا بشقاب و … فقط کافی است سطح این ظروف شیشه ای و شفاف باشند. سپس برای سهولت بیشتر طرح مورد نظرتان را روی کاغذ اندازه لیوان بکشید و آن را داخل لیوان با چسب نواری بچسبانید تا هنگام کار حرکت نکند.

کاردستی (7)

 

پس از این که طرح مورد نظر داخل ظرف ثابت شد به وسیله خمیر دور گیر خطوط اطراف طرح را روی بدنه ظرف نقاشی کنید.

(خمیر دورگیر در رنگ های مختلف موجود است. شما می توانید این خمیر را از مغازه های خرازی یا مغازه های مخصوص لوازم گل فروشی تهیه کنید.) دقت داشته باشید طرحی را انتخاب کنبد که وسط آن خالی باشد و جای رنگ آمیزی آن محدود نباشد.

کاردستی (6)

کاردستی (1)

 پس از این که تمام خطوط طرح نقاشی شد اجازه دهید تا خمیر کمی خشک شود. سپس جاهای خالی را با رنگ و قلمو پر کنید تا طرح شما کاملا رنگ آمیزی شود و آن را در جایی ثابت قرار دهید تا کاملا خشک شود.

کاردستی (2)

در خاتمه کل بدنه ی ظرف را با اسپری براق کننده (کیلر ) بپوشانید تا طرح کاملا ثابت شود. کاردستی شما آماده است، از دیدن و استفاده آن لذت ببرید.

 کاردستی (4)

کاردستی (3)

کاردستی (5)

t کاردستی بلورهای نقش دار
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی لوستر کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *