برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت

t برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت

اسپینینگ

در این بخش دوچرخه ثابت را مورد ارزیابی قرار می دهیم و یک تمرین نیم ساعته را طبق زمان بندی به شما آموزش می دهیم و  همچنین تفاوت پیاده روی و دوچرخه ثابت را مورد ارزیابی قرار می دهیم. کدامیک بهتر است؟

دوچرخه ثابت یا اسپینینگ می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ورزش هایی مانند دویدن و پیاده روی باشد. اگر هدف شما سلامتی باشد و یا انجام تمرینات هوازی، تفاوتی ندارد، چرا که با رعایت یک برنامه ورزشی مناسب با دوچرخه ثابت می توانید به هدفتان برسید. دوچرخه ثابت حتی می تواند برای اشخاصی که درد مفصل زانو دارند و یا دچار کم  توانی در عضلات پا هستند نیز مفید باشد.

اگر هدف شما کاهش وزن است، دوچرخه ثابت یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شماست چرا که یک تمرین هوازی نیز محسوب می شود. گذشته از آن یکی از تمریناتی است که می تواند به تناسب عضلات پا و باسن کمک کند.

جدول ورزش (1)

دوچرخه ثابت یک تمرین خانگی بسیار مناسب است. شاید شما به دلیل نامناسب بودن هوا مانند آلودگی، سرما و یا گرمای طاقت فرسا از ورزش و تمرین دور بمانید، در حالی که با دوچرخه ثابت به راحتی می توانید هم ورزش کنید و هم همزمان برنامه تلویزیونی هم مشاهده کنید.

۳۰دقیقه رکاب زدن  –  هوازی

برنامه تمرینی زیر در قالب یک برنامه اینتروال ارائه شده است که می توانید برای افزایش توان قلبی – تنفسی خود از آن استفاده کنید.

جدول ورزش (2)

varzesh98.ir

t برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چند ورزش برای شکم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *