چگونه با عکس های خود یک انیمیشن بسازیم؟

t چگونه با عکس های خود یک انیمیشن بسازیم؟

اگر شما یک گوشی هوشمند اندرویدی یا یک تبلت داشته باشید، ممکن است با برخی ویژگی های اتوماتیک جذاب گوگل آشنا باشید که یکی از آن ها این است که می تواند به صورت خودکار یک انیمیشن از عکس های شما بر روی گوشی بسازد (به فرض آن که این ویژگی در دستگاه شما فعال باشد). ولی آیا می دانستید که شما قادرید با عکس های خود توسط برنامه google photos یک انیمیشن بسازید.

اگر شما تصاویری آماده دارید که می خواهید آن ها را تبدیل به یک انیمیشن کنید، کار با این نرم افزار بسیار راحت است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن photos را پیدا کنید و آن را باز نمایید. وقتی نرم افزار باز شد شما می توانید همه تصاویر را در آن ببینید. با آخرین آن ها شروع کنید. برای ایجاد انیمیشن، شما باید به بر روی دکمه + که در بالای برنامه است ضربه بزنید، منو “Create new” باز می شود که باید از این منو گزینه “Animation” را انتخاب نمایید. بعد از آن شما باید عکس هایی را که می خواهید با آن ها انیمیشن بسازید را انتخاب نمایید. می توانید تا ۵۰ عکس انتخاب کنید. زمانی که عکس ها انتخاب شد، روی گزینه  “Create” که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید تا انجام می شود. چند ده ثانیه طول می کشد تا انیمیشن ساخته شود.

تمام انیمیشن های ساخته شده توسط google photos به فرمت gif هستند و شما می توانید آن ها را به راحتی به اشتراک بگذارید. قطعا برای این که انیمیشن بهتر و با کیفیت تری داشته باشید لازم است که عکس ها همگی از یک محل گرفته شده باشد و زاویه آن یکسان باشد.

۱- برنامه google photos را انتخاب نمایید.

انیمیشن بسازید (1)

۲- این صفحه اصلی برنامه است. روی گزینه + کلیک کنید.

انیمیشن بسازید (2)

۳- animation را انتخاب کنید.

انیمیشن بسازید (3)

۴- عکس هایی را که می خواهید با آن ها انیمیشن بسازید انتخاب نمایید و گزینه create را بزنید.

انیمیشن بسازید (4)

5- انیمیشن ساخته می شود.
انیمیشن بسازید (6)

zoomtech.ir

t چگونه با عکس های خود یک انیمیشن بسازیم؟
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
با این مواد معدنی دوپینگ کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *