اختراعاتی که هیچ مشکلی را حل نمی کنند

اختراع
t اختراعاتی که هیچ مشکلی را حل نمی کنند

همیشه می گویند نیازها مادر اختراعات هستند اما گاهی این چنین نیست. شاید کسانی نیز از سر بی حوصلگی دست به اختراع های بیهوده بزنند که هیچ مشکلی را حل نمی کنند اما به هر حال مخترعین دوست داشته اند آن ها را اختراع کنند. حالا اگر شما دوست ندارید از این اختراع استفاده کنید دیگر مشکل خودتان است، به مخترع محترم ربطی ندارد!

هدفونی که چوب غذا خوری است 

شاید بعضی از ژاپنی ها که می خواهند سوشی بخورند دلشان بخواهد همیشه چوب غذا خوری خودشان را همراه داشته باشند. بنابراین در این اختراع هدفون با چوب های غذاخوری ادغام شده است تا هر وقت به رستوران رفتند این چوب ها را از هدفونشان باز کنند و غذایشان را بخورند. حالا اگر این اختراع به درد شما نمی خورد، شاید به درد ژاپنی ها بخورد.

اختراع های بیهوده : رخت آویز همراه

اگر یک روز در حال قدم زدن گرمتان شد چکار می کنید؟ حتما کت خود را در می آورید و روی دوشتان می اندازید اما اگر دستتان خسته شد چکار می کنید؟ این اختراع برای آن هایی است که دستشان از گرفتن کت خسته می شود و می توانند به راحتی این چوب لباسی را به پشت گردنشان بزنند و کت را به آن آویزان کنند. خوب چرا می خندید؟ اگر از این اختراع خوشتان نیامده همان بهتر که کتتان را روی دوش بیاندازید و دستتان خسته شود.

رختخواب برای گوشی تلفن 

گوشی های تلفن همیشه در حال کار هستند، پس وقتی می خواهید آن ها را شارژ کنید حقشان است که یک رختخواب نرم و راحت داشته باشند.

وسیله ای راحت برای این که روی دیوار بنویسید: اینجا نقاشی نکشید

حتما آن دسته از وندال ها را دیده اید که همه دیوارها را خراب می کنند و روی همه چیز نقاشی می کشند. حالا با این غلتک به راحتی می توانید روی همه سطح دیوار سفید بنویسید «اینجا نقاشی نکنید» تا کس دیگری آن جا نقاشی نکشد! 

حفاظت به همراه نور 

اگر شما در یک کوچه تاریک به یک نفر زورگیر برخورد کردید و خواستید از خودتان دفاع کنید اول باید صورت طرف را ببینید تا اگر خواستید با پنجه بکس از خودتان دفاع کنید، اشتباهی کس دیگری را نزنید. این پنجه بکس که روی آن شمع کار گذاشته شده است، برای همین کار است.

اختراع های بیهوده : وسیله ای برای حفاظت از سبیل ها 

گاهی شاید دلتان بخواهد سبیل بگذارید و یا ریش پروفسوری داشته باشید. با این وسیله حتما ریش یا سبیلتان اندازه خواهد شد. 

وسیله ای برای کم کردن خارش جوراب های پشمی

اگر جوراب ضخیم پشمی پوشیده باشیدمی دانید که پشت پایتان خارش زیادی پیدا می کند ولی با این اختراع کاملا راحت می شوید.

اختراع های بیهوده : آینه بغل برای آدم‌ها 

این آینه برای این که کسی بخواهد پشت سرش را ببیند و از اتفاقاتی که می افتد با خبر شود اختراع شده است. برای این که به راحتی آینه روی شانه قرار بگیرد، نواری کشی برای آن تهیه شده و علاو بر این، آینه قابل تنظیم است.

چتری که پرواز می کند

در روزهای بارانی اگر بخواهید هم چتر را بگیرید و هم گوشی موبایلتان را نگاه کنید به دردسر می افتید اما این چتر پرنده که به یک پرنده کوچک مجهز شده است می تواند بالای سر شما پرواز کند و اجازه دهد که شما از باران لذت ببرید.

چنگالی که سس هم می ریزد

برای این که بخواهید سیب زمینی های سرخ کرده خود را با سس های مختلف بخورید، این چنگال به شما کمک می کند. کافی است هر محفظه را با یک نوع سس پر کنید و سیب زمینی‌تان را بخورید.

اختراع های بیهوده : کرکره عینک آفتابی

اگر بعد از زدن عینک آفتابی هنوز نور شما را ناراحت می کرد می توانید از این عینک کرکره دار استفاده کنید که نور را برای شما کم و زیاد می کند.

گوش بند

اگر دیدید که در مترو یا تاکسی و یا مهمانی کسانی هستند که شروع به تعریف می کنند و هر چه دلشان می خواهد می گویند و شما هم اصلا حوصله شنیدن ندارید کافی است از این گوش بند استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که دیگر هیچ چیز را متوجه نمی شوید.

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دلهره آورترین پل های جهان

t اختراعاتی که هیچ مشکلی را حل نمی کنند
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “اختراعاتی که هیچ مشکلی را حل نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *