بازی اندرویدی شیرعلی و دوستان

شیرعلی و دوستان
t بازی اندرویدی شیرعلی و دوستان

بازی اندرویدی شیرعلی و دوستان

شیرعلی و دوستان یک بازی ایرانی است که در آن شخصیت اصلی داستان یعنی شیرعلی باید دشمنان خود را با ساطور از بین ببرد! نکته ی قابل ذکر این که شیرعلی ساطورش رو از کانال کولر خونه شون که جدا کرده پرت می کنه.

کم کم در کنار شیرعلی، دوستان دیگه ای مثل آقای اسکویی، اسمیت و … هم پیدا میشن که با دشمنان بجنگن! هر هدف گیری درستی که این دوستان انجام بدن صاحب سکه میشن و می تونن با همون سکه ها دوستان دیگه ای مثل جاسم و تی تی و .. هم به خودشون اضافه کنن!

سلاح عجیب شیرعلی

در بازی «شیرعلی و دوستان» شما در نقش جناب شیرعلی قرار دارید که با استفاده از کانال کولر منزل نوعی بازوکا برای خود ساخته و به وسیله آن ساطورش را پرتاب می‌‌کند تا دشمنانی را که رو‌به‌‌رویش روی سکوهایی با ارتفاع‌های متغیر ایستاده‌‌اند، نابود کند.

با ضربه زدن روی صفحه، شیرعلی سلاحش را به مرور 90درجه در خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌‌چرخاند و چنانچه در این مدت نشانه‌‌گیری نکنید، به‌صورت خودکار در زاویه قائم شلیک می‌کند و در نتیجه ساطور دو شقه‌‌تان می‌‌کند. ‌شما با کشتن هر دشمن یک سکه و در صورتی که ساطور با سر او برخورد کند، دو سکه پاداش دریافت می‌‌کنید و مبنای رکوردتان در بازی نیز تعداد دشمن‌هایی است که از بین برده‌‌اید.بازی از منظر گرافیک، صدا، موسیقی، طراحی منو و رابط کاربری چنگی به دل نمی‌زند، ولی گیم‌‌پلی آن شما را درگیر می‌‌کند.

با این‌که با استفاده از سکه‌های حاصل از کشتن دشمنان می‌توانید کاراکترهای جدید را که دوستان شیرعلی باشند آزاد کنید، ولی در نهایت تغییری در روند گیم‌پلی بازی ایجاد نمی‌‌شود. ‌در حقیقت تمام آنچه را که بازی دارد می‌توانید ظرف یک دقیقه اول ببینید، با انتخاب تغییر شهر تصویر پس‌‌زمینه و نوع دشمنان را تغییر دهید و باز هم همان کار تکراری تنظیم زاویه و شلیک کردن را انجام دهید.

امکانات بازی 

بازی شیرعلی و دوستان (2)

شما با نشانه گیری های دقیق خود ، می توانید ضمن جمع آوری سکه های بیشتر ، شخصیت های جدید و دوستان شیرعلی را با نام های آقای اسکویی، اسمیت، جاسم، تی تی و… بسیاری دیگر از عناوین جالب را نیز آزاد کنید و با آنان به جنگ دشمنان بپردازید. در این بازی شما به مجموعه ای از اسلحه ها از قبیل ساطور ، توپ ، تفنگ و … دسترسی دارید و می توانید از جنگ با دشمنان در محیط هایی وطنی نظیر استان های یزد ، آبادان ، تهران و… لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی بازی ایرانی کارگاه علوی

برای دانلود بازی اینجا را کلیک کنید.

cafebazaar.ir

 

t بازی اندرویدی شیرعلی و دوستان
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *