به نقطه روشن نگاه کنید

تغییر نگرش به زندگی
t به نقطه روشن نگاه کنید

چرا به حال آدم هایی که هر روز صبح با انرژی و نشاط زندگی را شروع می کنند غبطه می خورید؟ برای این دسته از افراد این طور زندگی کردن بسیار عادی شده است. می پرسید چطور؟ اغلب افرادی که نسبت به زندگی نگرش مثبت دارند برایشان آسان است که مسائل خوب زندگی و چیزهایی که لحظات را برایشان زیبا می کند قدر بدانند و ارزشمند بشمارند. اما تغییر نگرش به زندگی چگونه ممکن است ؟

نیازی به استفاده از جادو و جنبل نیست تا زندگی را متفاوت ببینیم. مهم، درک این نکته است که متفاوت دیدن زندگی به این معنی نیست که چیزها را بهتر از آنچه که هستند ببینید. بلکه باید از چیزهای خوبی که بیشتر بر سر راه شما قرار گرفته اند قدردانی کنید. نمی دانیم در این لحظه چه احساسی دارید، ممکن است در مسیر بدی قرار گرفته باشید. در هر صورت حتی اگر در تنگنا هستید، باید سپاسگزار باشید. بله! حتی اگر با این حقیقت رو به رو باشیم که تا به حال زندگی را به سختی سپری کرده ایم. به نظر شما کار سختی است که سری به گوشه و کنار زندگی بزنیم تا دریابیم خوب  یا بد بودن موقعیت فقط به علت نوع برداشتی است که از اتفاقات گذشته داشته ایم؟ به شما حق می دهیم که تغییر نگرش و عوض کردن عینک خوش بینی با بدبینی در ابتدا آسان نیست.

تغییر نگرش به زندگی

تغییر نگرش به زندگی با یک روش ساده

این کار به تغییری تدریجی در نگرش نیاز دارد و مانند بسیاری از کارهای بزرگ با گام های کوچک آغاز می شود. می خواهیم حرف زدن را کنار بگذاریم و یک راست برویم سراغ کار عملی. با استفاده از یک دفترچه یادداشت زیبا هر شب قبل از خواب ۳ تا ۴ مورد از اتفاقاتی را که طی روز برایتان رخ داده یادداشت کنید. این موارد می توانند بزرگ یا کوچک باشند. با دیدن نکات مثبت ناگهان در می یابید که زندگی چندان بد هم نیست.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نکاتی مهم برای والدینی که فرزند منظم می خواهند

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t به نقطه روشن نگاه کنید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *