دستبند گیس بافت مرواریدی

دستبند
t دستبند گیس بافت مرواریدی
t دستبند گیس بافت مرواریدی

برای ساخت دستنبد گیس بافت مرواریدی به وسایل زیر نیاز دارید :

وسایل لازم ساخت دستبند

مهره طلایی

دکمه

نخ ابریشمی

شیوه ساخت دستبند

ابتدا 3 ردیف نخ را به اندازه دو یا سه برابر دور ساعد دستتان در نظر بگیرید. سه لایه را روی هم مرتب کنید تا هر سه به یک اندازه باشند. یک طرف نخ ها که دولا روی هم قرار دارد را به اندازه 2 سانت پایین آمده و یک گره ساده ایجاد کنید. برای این که در بافت این دستبند دچار مشکل نشوید بهتر است میخی به گوشه ای از دیوار بکوبید و قسمت بالای گره را به آن وصل کنید. به این ترتیب نخ ها برای بافت کاملا آزاد در اختیار شما هستند. حدود 5 سانت بافت را با گیس بافت معمولی شروع کنید. سپس اولین مهره را از یکی از رشته های راست یا چپ رد کنید.

دستبند گیس بافت مرواریدی  (1)

مهره بعدی را از رشته سمت راست رد کنید و نخ را با نخ سوم به هم ببافید. ردیف بعد جای نخ ها عوض خواهند شد مجددا یک مهره را از رشته سمت راست و یک مهره را از سمت چپ رد کنید و مجددا بافت را ادامه دهید. این بافت را با مهره ها تا جایی ادامه دهید که به اندازه دور ساعد دستتان برسد. در انتها مجددا بافت گیس ساده را بدون مهره انجام دهید تا به حد دلخواهتان برسد.

دستبند گیس بافت مرواریدی  (2)

در پایان بافت، یک عدد دگمه را از یکی از رشته های راست یا چپ رد کنید و رشته سمت دیگر را از سوراخ دوم دگمه رد کنید و پشت دگمه آن را گره بزنید و انتهای نخ ها را با قیچی جدا کنید. برای بستن دستبند روی ساعد دستتان حلقه ابتدایی را به دگمه متصل کنید و از دستنبد گیس بافت مرواریدی زیبایتان لذت ببرید.

دستبند گیس بافت مرواریدی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی بلور های لاکی

دستبند ابریشمی

آموزش ساده دستبند مروارید

t دستبند گیس بافت مرواریدی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *