روزنوشته‌های کلانتر پفک (۶)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (6)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک سحرخیز

پفک سحرخیز.سایت نوجوان ها (1)جایتان خالی، دارم از کوهنوری بر می گردم. تو که داری چشم هایت را می مالی چه گفتی؟ گفتی کی رفتم که الآن برگشته ام؟ اووووووه، من از کوهنوردی که برگشتم هیچ، چایم را هم خوردم، شما تازه از خواب بیدار شده ای؟ بابا این حرف ها الکی است که «آدم در تعطیلات باید تا ظهر بخوابد». از قدیم گفته اند «سحرخیز باش تا کلانتر بشوی!» بله، یک کلانتر حرفه ای باید سحرخیز باشد. اگر قرار باشد تا ظهر بخوابد که محله دیگر امنیت ندارد!
می دانم، می دانم، دارید توی ذهنتان می گویید ما که هرچی گربه دیده ایم تنبل بوده است. واقعا متأسفم که گربه هایی امثال کپک چنین تصویری را در ذهن شما حک کرده ا ند. اتفاقا کلانترها خیلی سحرخیزند و یک سره هم به امثال کپک تذکر می دهند که تا لنگ ظهر نخوابند. خب برای همین است که اینقدر وزنشان زیاد است. چون تحرک درست و حسابی ندارند. شما مرا ببینید. ببینید چه هیکل ورزشکاری متناسبی دارم. 
خیلی خوب، نیامده ام اینجا که مثل بزرگترهایتان شما را نصیحت کنم که صبح ها زود بلند شوید و فعال باشید و این حرف ها. شما خودتان بهتر از من می دانید که صلاحتان در چیست. من هم بروم دوش بگیرم که یک روز تازه در انتظارم است.
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک سحرخیز است و با خوابیدن تا لنگه ظهر مخالف است. پیشنهاد می شود اگر هم نمی خواهید مثل کلانتر پفک سحرخیز باشید، حداقل کمی ورزش کنید که اضافه وزن پیدا نکنید.

  • روزنوشته‌های کلانتر پفک (5)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای "انگیزه تماشا" از مجید اخشابی

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (6)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *