روزنوشته های کلانتر پفک؛ رویای سفر روی آب ها

روزنوشته های کلانتر پفک؛ رویای سفر روی آب ها
t روزنوشته های کلانتر پفک؛ رویای سفر روی آب ها

وای که نمی دانید امروز چه قدر سر حال هستم. بله، البته من همیشه حالم خوب است چون یک سره به خودم انرژی مثبت می دهم. اما امروز خیلی خیلی خوبم. خب می دانم دیگر دلتان می خواهد بدانید چه اتفاقی افتاده است. من امروز یک تجربه تازه به دست آوردم.

همیشه دلم می خواست یک روز سوار یک قایق شوم و روی آب ها حرکت کنم. ولی خب هیچ وقت چنین چیزی ممکن نبود. تا اینکه با برنامه قبلی و با هماهنگی با یکی از دوستانم که ساکن محله ای است که دریاچه دارند به آنجا رفتم و سوار قایق تفریحی شدم.

البته آدم هایی که آنجا بودند از دیدن من در قایق تعجب کردند اما خوشبختانه آنقدر غرق در خوش گذرانی خودشان بودند که مرا چپ چپ نگاه نکردند و مجبور نشدم از قایق بیرون بیایم. اتفاقا یکی از آن ها گفت: «چه گربه بامزه ای. بگذارید با ما بیاید!»

اگر بدانید چه لحظات هیجان انگیزی بود آن زمان که سوار قایق شدم و جلیقه نجات پوشیدم. قایق که به خاطر حرکت آب تکان تکان می خورد مرا بیشتر ذوق زده می کرد. بعد راه افتادیم و سرعت گرفتیم. آب به صورتم می پاشید و حالم را حسابی خوب می کرد.

راستی شما در مورد قایق های تفریحی چه می دانید؟

یکی از بهترین قایق های تفریحی جهان «طلوع خورشید» است. بله، اسم خیلی زیبایی دارد. این قایق 138 متر طول دارد و داخلش سالن سینما و زمین بسکتبال دارد. می گویم چقدر خوب است اگر بشود یک ماه روی چنین قایق هیجان انگیزی زندگی کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جیم کری استاد تغییر چهره

البته من اهل رویاپردازی های دور و دراز و ناممکن نیستم. به رویاهایم فکر می کنم اما از واقعیت دور نمی شوم. حالا درست است که من امروز سوار طلوع خورشید نشدم اما سوار «آبی پرجرات» که شدم. اسم قشنگی است، مگر نه؟ خودم برایش انتخاب کردم. به هرحال گهگاهی طبع ادیبانه ما هم گل می کند.

خب این حرف ها را نزدم که شما را به رویایی دوردست روی آب ها ببرم. این ها را گفتم که بگویم خودتان را از تجربه های تازه محروم نکنید. ببینید واقعا دوست دارید چه کاری انجام بدهید و چه تجربه ای به دست بیاورید؛ بعد قدم های کوچک بردارید تا به آن برسید. یادتان باشد رویاهای ما آینده ما را می سازند، البته به شرطی که معقول و قابل قبول باشند.

نتیجه ماجرای کلانتر پفک و رویای سفر روی آب ها

رویاهای خودتان را داشته باشید و برای رسیدن به آن ها تلاش کنید. اگر نمی توانید به اوج رویایتان برسید اشکالی ندارد. قدم های کوچک را بردارید و خودتان را در مسیر قرار بدهید. مثل من که دوست دارم روزی از راه برسد که بتوانم برای مدتی روی آب ها سفر کنم.

اما حالا که نمی توانم این رویا را محقق کنم چه کار می کنم؟ سوار یک قایق تفریحی می شوم و برای چند دقیقه روی آب ها سفر می کنم. بعد هم انرژی مثبت می فرستم تا بالاخره رویای بزرگم محقق شود.

توضیح تصویر

لحظه ای که سوار قایق شده بودم و می خواستم جلیقه نجات بپوشم.

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – یاسمن رضائیان

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستان کوتاه آن روزبا استرس امتحان

t روزنوشته های کلانتر پفک؛ رویای سفر روی آب ها
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *