روزنوشته های کلانتر پفک؛ شنبه را فوق العاده شروع کنید!

شنبه را فوق العاده شروع کنید
t روزنوشته های کلانتر پفک؛ شنبه را فوق العاده شروع کنید!

خب دوباره به شنبه و آغاز هفته رسیدیم. آغازی برای هفته ای پربار. حتما الان در حالی که خمیازه می کشید می گویید: «کلانتر، در تابستان که روزهای هفته با هم فرقی ندارند. شنبه و جمعه عین هم اند!»

ای وای! نکند حرف هایی را که چهارشنبه زدم اشتباه برداشت کرده اید. گفتم دور خودتان را با این همه کلاس تابستانی شلوغ نکنید و به استراحت و تفریح هم بپردازید اما نگفتم همه روزهایتان را مثل هم بگذرانید.

حتما الان هم می گویید: «ای بابا کلانتر، بالاخره ما نفهمدیدم باید چه کار کنیم.» عزیزانم، تفریح و استراحت خوب است و من با آن صد در صد موافقم اما قرار نیست سه ماه تابستان، که البته یک ماه آن گذشت، به بی برنامه بودن بگذرد.

یک کار کوچک انجام بدهید

البته لازم نیست آپولو هوا کنید. همین که یک کار مفید کوچک هم انجام بدهید که باعث شود امروزتان با دیروزتان فرق کند خوب است. حالا می پرسید این کار کوچک چیست؟ این را من نمی دانم. شما باید پیدا کنید. البته حتما همه ما کارهایی عقب افتاده داریم که هیچ وقت فرصت نمی کردیم انجامشان بدهیم. خب سراغ همان ها بروید.

یا شاید تصمیم بگیرید یک کار تازه انجام بدهید. مثلا یک مجموعه داستانک طنز بنویسید که شخصیت اش یک گربه بامزه است. شاید هم دلتان بخواهد تابستانی علمی داشته باشید و کمی درمورد گربه ها تحقیق کنید.

می بینید؟ کار زیاد است. پس سراغ کاری بروید که باعث نشود جمعه و شنبه تان عین هم باشد و اگر تابستان تمام شد و از شما پرسیدند «در تعطیلات چه کار کردید؟» مجبور نباشید بگویید هیچی!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود آهنگ زیبای “من عاشقم” از احسان خواجه امیری

چی؟ چی؟ این پیشنهادها گربه ای بود؟ خب من براساس آماری که از حوزه های موردعلاقه مردم محله گرفتم این ها را گفتم. شماها هم همه مرا دوست دارید. مگر غیر از این است؟ می بینید؟ گربه ها موردعلاقه همه هستند و هرجا ردپایشان باشد همه چیز را شیرین و جذاب می کنند. خب ما هم اینجوری خلق شده ایم دیگر. کلا بامزه و سرگرم کننده ایم!

نتیجه ماجرای کلانتر پفک و شنبه فوق العاده

یک کار مفید انجام بدهید. بله، همین الان از جایتان بلند شوید و یک کار مفید انجام بدهید. شنبه آغاز هفته است. قرار نیست مثل جمعه به خوابیدن بگذرد. شنبه باید فرقی با روزهای دیگر داشته باشد. حتی اگر در تابستان باشد. پس معطل چه هستید؟ بلند شوید و یک روز فوق العاده را خلق کنید!

توضیح تصویر

شاید دلتان بخواهد از گربه ای رمانتیک که در حال بوییدن گیاهان است عکس بگیرد و به این ترتیب روزی زیبا و گربه ای برای خودتان رقم بزنید. پس گوشی هایتان را بردارید و بیاید از من عکس بگیرید. یک گل نارنجی در بین گل های سبز، چقدر زیباست!

اختصاصی نشریه‌ی اینترنتی نوجوان‌ها – یاسمن رضائیان

t روزنوشته های کلانتر پفک؛ شنبه را فوق العاده شروع کنید!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *