طراحی عینک شنا مجهز به HUD

t طراحی عینک شنا مجهز به HUD

در سال های اخیر، تعدادی عینک الکترونیکی را مشاهده کرده‌ایم که اجازه می‌دهد شناگران میزان ضربان قلب خود را ببینند. اما سازندگان عینک‌های "Zwim" ادعا می‌کنند که پا را کمی فراتر گذاشته‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، عینک‌های مخصوص شنای "Zwim" دارای یک نمایشگر شبه شیشه‌ای با فناوری گوگل و مجهز به فناوری "هاد "(HUD) هستند که شناگر می‌تواند اطلاعات مختلف را همانند یک تماشاگر ورزشی دنبال کند.

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

مطالب مرتبط:

بالشت تصفیه هوا؛ هدیه پدر محقق به فرزندش

"هاد" نمایشگری فرانما است که اصطلاحا "سربالا" نیز نامیده می‌شود و اطلاعات را در جلو دید و منظر بیننده، بدون اینکه بیننده مجبور باشد جایی دیگر را بنگرد، نمایش می‌دهد.

نمایشگرهای سربالا در آغاز برای هواپیماهای نظامی طراحی شده بودند، ولی هم اکنون در هواپیماهای تجاری، خودروها و وسایل دیگر از جمله خودروها نیز استفاده می‌شوند.

صفحه نمایش Zwim که توسط شرکت "Taegoo Kang" ساخته شده، ضربان قلب کاربر را توسط یک شتاب‌سنج شش جهته همراه با یک سنسور نوری و از طریق پوست شقیقه وی اندازه‌گیری می‌کند.

این وسیله به شناگر اجازه می‌دهد تا چیزهایی را مانند زمان صرف شده برای طی طول، هر دور، کل زمان سپری شده، ضربان قلب و کالری سوخته شده، زیر نظر داشته باشد.

داده‌ها بر روی یک صفحه نمایشگر کوچک در سمت راست عدسی عینک ظاهر می‌شود.

شناگران با ضربه زدن بر روی یک دکمه، می‌توانند بین مجموعه داده‌های مختلف روی آن صفحه انتخاب کنند. به علاوه آنها می‌توانند انتخاب کنند که چه مقدار داده نمایش داده شود، بدین صورت که صفحه را می‌توان از یک تا چهار بخش تقسیم کرد که هر کدام یک آمار متفاوت را نمایش دهد.

هنگامی که کاربر از استخر خارج می‌شود، می‌توان "Zwim" را با یک اپلیکیشن در گوشی همگام سازی و تمام اطلاعات را ذخیره و اشتراک گذاری کرد.

با یک بار شارژ باتری لیتیوم یونی این عینک هوشمند می‌توان حدود چهار ساعت از آن استفاده کرد. علاوه بر این، عدسی‌های عینک قابلیت جدا شدن از صفحه نمایش و در صورت نیاز، تعویض دارند.

ویژگی بزرگ "Zwim" این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به متوقف کردن شنا، همه چیز را زیر نظر داشته باشند.

در واقع شناگران به طور همزمان هم محیط اطراف را و هم تمام اطلاعاتی که مورد نیازشان است، می‌بینند.

علاوه بر این ادعا شده است که در تشخیص هنگام تغییر جهت در پایان یک دور و شروع دور دیگر تبحر دارد.

قیمت این عینک هوشمند هنگام عرضه 395 دلار خواهد بود که لنزهای اضافی آن حدود 15 دلار قیمت خواهد داشت.

t طراحی عینک شنا مجهز به HUD

t طراحی عینک شنا مجهز به HUD

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت لطفا آن را لایک کنید.

t طراحی عینک شنا مجهز به HUD
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بهترین دستگاه های پوشیدنی 2016

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *