ظهور دوباره نوستالژی پخش موسیقی

t ظهور دوباره نوستالژی پخش موسیقی

t ظهور دوباره نوستالژی پخش موسیقی

یک کمپانی آمریکایی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا فرمت محبوب و خاطره‌انگیز نوار کاست برای ذخیره و اجرای فایل‌های صوتی را مجددا وارد بازار کند.

شاید به نظر کمی عجیب باشد که پس از همه‌گیر شدن انواع حافظه‌های مختلف برای ذخیره‌ی فایل‌های صوتی، کسی به فکر استفاده از فرمت‌های کلاسیکی مانند صفحات گرامافون و نوارهای کاست (Cassette Tape) باشد، اما همان طور که این صفحه‌ها هنوز تولید می‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند، تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان هم هستند که دوست دارند تا یادی از گذشته کنند و با یک نوار کاست،‌ آهنگ محبوبشان را گوش کنند.

براساس گزارشی که به تازگی در روزنامه وال‌استریت جورنال به چاپ رسیده است،‌ شرکتی از ایالات متحده با نام نشنال آدیو (National Audio) تصمیم گرفته تا پاسخگو نیاز این دسته از علاقه‌مندان باشد و از اوایل سال میلادی آینده، فرمت نوستالژیک نوار کاست را مجددا وارد بازار کند.

نوار کاست مجددا تولید و عرضه خواهد شد؛ نوستالژی در سال 2018

t ظهور دوباره نوستالژی پخش موسیقی

در گزارشی که چند ماه پیش در این روزنامه به چاپ رسید، اشاره‌هایی به تقاضای تعداد قابل‌توجهی از علاقه‌مندان به موسیقی برای خریداری و استفاده از نوار کاست شده بود؛ با وجود این که مدت‌ها پیش فرمت‌های دیجیتالی مختلف و وسایل ذخیره‌سازی مانند سی دی باعث توقف تولید نوار کاست شدند، علاقه این افراد به فرمت‌های کلاسیک کمپانی مانند نشنال آدیو را به فکر را اندازی خط تولیدی برای ساخت مجدد نوار کاست انداخت.

انتظار می‌رود که طرفداران نوستالژی نوار کاست بتوانند در سال 2018 تازه‌ترین آهنگ‌های خواننده‌ها و نوازنده‌های مطرح و نو ظهور را در کنار ترک‌هایی از کارهای قدیمی‌تر، بر روی دستگاه‌های پخش کاست گوش کنند.

gadgetnews.ir

مطالب مرتبط:

آیا نوار کاست (Tape) هنوز کاربرد دارد؟

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شپش سر، هیولای کوچک!

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

t ظهور دوباره نوستالژی پخش موسیقی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *