عنکبوت های شگفت انگیز

t عنکبوت های شگفت انگیز
t عنکبوت های شگفت انگیز

از عنکبوت های شگفت انگیز گونه های بسیار زیادی روی زمین وجود دارند که همه آن ها به نوعی جذابیت های خاص خودشان را دارند. در ادامه نگاهی داریم به بامزه ترین گونه های این موجود شگفت آور:

t عنکبوت های شگفت انگیز

عنکبوت خندان

این عنکبوت به خاطر حالتی که دارد به این نام معروف شده است. اگر به پشت این موجود نگاه کنید یک صورت خندان را می بینید. این عنکبوت در جنگل های هاوایی برای اولین بار دیده شده و البته برای انسان نیز خطری ندارد. این گونه گاهی اوقات به صورت های ناراحت نیز دیده شده است. البته تعداد زیادی از آن در دنیا وجود ندارد.

عنکبوت های شگفت انگیز

عنکبوت شاخ دار

عنکبوت شاخ دار یکی دیگر از عنکبوت های شگفت انگیز است. این عنکبوت همانطور که از اسمش مشخص است دارای شاخ های متفاوتی روی بدنش است. البته در کنار ظاهر خشنش برای انسان ها اصلا خطری ندارد و شاخ ها تنها برای حفاظت از او در مقابل پرندگان است.

این گونه از عنکبوت ها در بیشتر نقاط زمین وجود دارند. این عنکبوت در بالای تارهایش معمولا یک پرچم نیز نصب می کند تا پرندگان به او نزدیک نشوند.

t عنکبوت های شگفت انگیز

Bagheera kiplingi

از گونه عنکبوت های شگفت انگیز یکی هم به نام Bagheera kiplingi خوانده می شود. این عنکبوت اسمش را از روی یکی از ببرهای داستان کتاب جنگل گرفته است. این عنکبوت به خاطر چهره خاص و البته قدرت پرشی که دارد بسیار معروف شده است. بیشتر مواقع این قدرت پرش در مواقع فرار از دست دشمنان استفاده می شود و محل زندگی این عنکبوت در میان درختان اقاقیا است.

عنکبوت های شگفت انگیز

عنکبوت شلاقی یا Argyrodes colubrinus 

نام دیگر این عنکبوت، شلاقی است اما بیشتر به همین نام سخت صدا می شود. بدن مار گونه ای دارد و خیلی به عنکبوت های دیگر شبیه نیست. این عنکبوت از جمله دسته شکارچیان است و برای انسان نیز خطرهایی به همراه دارد چرا که از گونه عنکبوت سیاه است.

t عنکبوت های شگفت انگیز
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده های ساده اما زیبا | ایده های خلاقانه

‫2 نظر ارسال شده در “عنکبوت های شگفت انگیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *