عکاسی از کودکان (بخش دوم)

t عکاسی از کودکان (بخش دوم)

الف) در بیرون خانه موقعیت های خوبی  برای عکاسی از کودکان ایجاد می شود . برای مثال شما می توانید از آنها بخواهید پشت درخت بزرگی پنهان شوند و زیر چشمی به دوربین نگاه کنند.  در چنین عکسی به نظر می آید که کودک مشغول بازی است .

عکاسی (3)

      ب) وقتی که کود ک مشغول  شن بازی است زمان مناسبی  برای عکاسی از اوست . در این حالت او به دوربین بی توجه است و براحتی می توان عکسهای مناسبی از کودک گرفت .

عکاسی (4)

ج) برخی از واکنش های کودکان برای عکاسی مناسب هستند. برای مثال وقتی آنها توپی را به سمت دوربین شوت می کنند توپ بخشی از فضای جلو عکس را می گیرد و در فاصله ای دورتر واکنش کودکان ثبت می شود .عکاسی (5)

 

 

د) هنگام عکاسی از کودکان رابطه آنها و حیوانات خانگی را فراموش نکنید. کودکان معمولا در ارتباط با حیوانات خانگی حالت های شادی را از خود نشان می دهند .

 عکاسی (6)

ه) زمین بازی کودکان نیز مکان مناسبی برای عکاسی از آنها است زیرا کودکان به هنگام بازی حالت های مختلفی به خود می گیرند و امکان گرفتن عکس های گوناگون از آنان فراهم می شود .

 عکاسی

و) غالبا کودکان به ورزشهایی مانند فوتبال ، والیبال و …. علاقمند هستند. شما می توانید از آنها در لباس ورزشی در حالی که توپی را در دست دارند که معرف ورزش مورد علاقه اشان است عکس های خوبی بگیرید .

عکاسی (7)

ر) معمولا پدر مادرها به هنگام بازی با کودکان خردسال لحظات بسیار شادی دارند و این لحظات برای عکاسی نیز جالب هستند . پدر و مادر می توانند فرزندشان را روی سینه اشان بگذارند و حین بازی به شما این امکان را بدهند که عکس های خوبی بگیرید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اشتباهات عکاسان تازه کار

عکاسی (8)

 ز) یکی از بهترین موقعیت های عکاسی زمانی است که والدین کودک را در بغل گرفته اند .

عکاسی (9)

ح)  وقتی کود ک در آغوش والدینش قرار دارد، بهترین زمان ثبت احساسات آن ها نسبت به هم است.

عکاسی (10)

ن) البته بازی کودک با والدین مانند سوار شدن بر پشت آن ها و یا نشستن برشانه های والدین نیز صحنه های جالبی برای عکاسی است .

عکاسی (11)

م) عکس های دسته جمعی خانوادگی  نیز می تواند یکی از راه های عکاسی از کودکان باشد.

عکاسی (2)

به هرحال در عکاسی از کودکان باید توجه داشته باشید که آنها بسیار پر جنب وجوش هستند واز نشستن در یک حالت زود خسته می شوند. اگر از دوربین های غیر اتوماتیک استفاده می کنید، برای ثبت حرکات کودکان باید از سرعت شاتر بالا استفاده کنید تا عکس های تان محو نگردد . سعی کنید از یک نما چند عکس پشت سر هم بگیرید و هر کدام را که عکس مناسب تری بود انتخاب کنید .

t عکاسی از کودکان (بخش دوم)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *