مجموعه تصاویر طلایی رنگ

مجموعه تصاویر طلایی رنگ
t مجموعه تصاویر طلایی رنگ

استفاده مناسب از رنگ در عکاسی عنصری پویا به تصاویر شما می افزاید که بسیار چشم نواز است. استفاده صحیح از آن به شما این امکان را می دهد که عکس هایی چشمگیربگیرید.  بنابراین از رنگ به نفع خود استفاده کنید.

هنگام تلاش برای ایجاد یک تصویر دراماتیک، جداسازی رنگ ها بسیار مهم است. استفاده از لنز تله فوتو یا زوم به شما این امکان را می دهد که بخش خاصی از صحنه را که رنگ یا ترکیبی از رنگ های چشمگیر دارد جدا کنید. تکنیک دیگر این است که  زاویه دید را تغییر دهید تا رنگ از محیط اطراف جدا شود. نزدیک‌تر شدن به شما کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد رنگ‌هایی را که جالب‌تر هستند و به خوبی با هم کار می‌کنند، ترکیب کنید، مثلاً رنگ‌های متضاد یا مکمل.

یک رنگ غالب را انتخاب کنید که به نقطه کانونی تصویر تبدیل شود و چشم بیننده را بلافاصله به آن جلب کند. هرچه شدت رنگ بیشتر باشد، بیشتر تسلط خواهد داشت، بنابراین مراقب باشید که سوژه شما در یک تصویر دارای رنگ غالب باشد، در غیر این صورت یک سوژه ثانویه می تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد.

تصاویر طلایی رنگ

یکی از راه های تهیه مجموعه عکس توجه به رنگ اصلی در عکس ها است. در مجموعه زیر نکته مشترک همه عکس ها وجود رنگ طلایی است که همه را در کنار هم گرد آورده است. شما هم می توانید با توجه به رنگ های مختلف عکاسی کنید و از هر رنگی که دوست دارید یک مجموعه عکس تهیه کنید. این کار توجه شما را به رنگ های اصلی عکس ها بیش تر جلب می کند.

 

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نگاهی به آثار فینالیست های مسابقات عکس حیات وحش 2017

golden images.nojavanha (18) golden images.nojavanha (19) golden images.nojavanha (20) golden images.nojavanha (22) golden images.nojavanha (23) golden images.nojavanha (24) golden images.nojavanha (25) golden images.nojavanha (26) golden images.nojavanha (27) golden images.nojavanha (28) تصاویر طلایی رنگ تصاویر طلایی رنگ golden images.nojavanha (31)

تصاویر طلایی رنگ

golden images.nojavanha (2) golden images.nojavanha (3) golden images.nojavanha (4) golden images.nojavanha (5) golden images.nojavanha (6) golden images.nojavanha (7) golden images.nojavanha (8) golden images.nojavanha (9) golden images.nojavanha (11) golden images.nojavanha (12) golden images.nojavanha (13) golden images.nojavanha (14) golden images.nojavanha (15) تصاویر طلایی رنگ  تصاویر طلایی رنگ

t مجموعه تصاویر طلایی رنگ
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *