تجربه زندگی من، محو جوش های صورت!

جوش صورت
t تجربه زندگی من، محو جوش های صورت!

جوش های صورت

در مطلب امروز با تجربه نوجوانی آشنا می شویم که مشکلات فراوانی با جوش های صورت خود داشت. شاید شما هم مشکل میکالا را داشته باشید. بد نیست مطلب را تا آخر بخوانید.

داستان از کجا شروع شد؟

از ابتدا رژیم نخوردن را پیش گرفتم و خوردن بیشتر غذاها را برای خودم ممنوع کردم تا از دست جوش هایم خلاص شوم. هر نوع تمیزکننده پوست و مواد بهداشتی را استفاده کردم اما هیچ کدام اثری نداشتند. بعد از شکست خوردن این نوع رژیم غذایی، رژیم خوردن سالم را امتحان کردم. قبل از این مورد مانند تمام نوجوانان دیگر عاشق شیرینی، فست فود و غذاهایی که درفریزر نگهداری می شوند و نوشابه ها بودم.

به مرور زمان و کم کم این نوع غذاها را از برنامه غذایی ام حذف کردم و روش غذا خوردنم را تغییر دادم. اگرچه اثر این نوع رژیم یک شبه نبود اما از انجامش نتیجه گرفتم و جوش های بدنم به طور معجزه آسایی زا بین رفت.

نکته ای که درباره جوش های صورت کشف کردم

بعد از دقیق شدن روی مواد غذایی، متوجه حقیقت هایی درباره گوشت و فرآورده های شیری شدم و وقتی از استفاده از هورمون ها در حیوانات باخبر شدم بسیار متعجب شدم. من فهمیدم که روزگاری مردم تمام مواد غذایی را بدون مواد افزودنی مصرف می کردند.

محو جوش های صورت

 

بعد از درک این مورد که روزی چقدر از این مواد را خودم وارد بدنم می کردم بسیار ناراحت شدم. مواد عجیب و غریب موجود در مواد غذایی در بسته بندی های شکیل و پر زرق و برق، افزودنی های مصنوعی، رنگ های خوراکی، همه و همه موادی بودند که من روزانه از آن ها استفاده می کردم بدون اینکه ذره ای به آن ها توجه کنم. از همه بدتر اینکه تمام مواد مغذی مانند فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی طی فرآورده های کارخانه ای از بین می روند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا انسان خارق العاده ترین موجود جهان است؟

هرچه غذا سالمتر باشد بدن سلامت تر است

از تغییر برنامه غذایی ام احساس کردم پوستم شفاف تر شده است. مصرف گوشت و فرآورده های شیری را به کمترین حد ممکن رساندم و دو ماه یک بار از آن ها استفاده می کردم. البته ایده چنین تصمیمی آسان بود ولی در عمل بسیار سخت و گاهی طاقت فرسا بود. شروع به خوردن انواع غلات، دانه ها، میوه ها، سبزیجات و خشکبار کردم.بعد از مدتی سلیقه غذاییم به کل تغییر کرد و روزی خودم را در حال خوردن کلم بروکلی پخته شده یافتم! گرچه هدف من کم کردن وزن نبود اما در کنار بهبود جوش های صورت ام به اندامی ایده ال و سالم هم رسیدم.

t تجربه زندگی من، محو جوش های صورت!
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *