معرفی بازی “حماسه آلواتان”

t معرفی بازی "حماسه آلواتان"

بازی “حماسه آلواتان” نگاهی دارد به رشادت های سردار شهید اسلام، شهید محمود کاوه در منطقه آلواتان.

در این بازی تلاش شده است که با تکیه بر اسناد واقعی و مشاوره هم رزمان شهید کاوه، چه در بخش داستان و یا جلوه های بصری، فضایی منطبق بر واقعیت های دوران دفاع مقدس ساخته شود و بازیکن با دلاوری های این اسطوره های واقعی بیش تر آشنا شود.

بازی حماسه آلواتان در پنجمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال  موفق به کسب عنوان دوم بهترین بازی پایداری و بیداری و تندیس سیمین آن شده است

این بازی رایانه‌ای در 8 مرحله و به سبک تیراندازی اول شخص پیاده‌سازی و مختص 15+ می باشد که با نگاهی به دلاوری‌های سردار شهید محمود کاوه در منطقه آلواتان تولید شده است.

حماسه آلواتان شرح دلاوری‌های شهید محمود کاوه و هم رزمانش با ضدانقلاب در کوه‌های آلواتان کردستان در جریان جنگ‌ تحمیلی است. کاظم، هم رزم سردار شهید محمود کاوه، با راهنمایی‌های او به روستایی می‌رسد که ضدانقلاب آن را به تصرف درآورده و اهالی روستا را به شهادت رسانده‌اند. کاظم باید جاسوس را پیدا کند و … آلواتان نام روستایی در کردستان است که شاهد درگیری ها و رشادت های شهید محمود کاوه، یکی از بزرگ مردان دفاع مقدس بوده است. طی هشت مرحله، مخاطب در محیطی که تا حد ممکن شبیه محیط واقعی نبرد و روستاهای آن منطقه طراحی شده قرار خواهد گرفت و ضمن درک دشواری های نبردهای انجام شده، با ساختار محیطی و اقلیمی آن منطقه از از کشور عزیزمان آشنا خواهد شد.

معرفی بازی حماسه آلواتان (1)

معرفی بازی حماسه آلواتان (3)

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

معرفی بازی حماسه آلواتان (2)

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 

t معرفی بازی "حماسه آلواتان"
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی مرتب کردن خانه های هم شکل؛Inner Quest PC Game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *