نتیجه مسابقه عکاسی بهار سرزمین من

t نتیجه مسابقه عکاسی بهار سرزمین من

ضمن تشکر از استقبال خوب نوجوانان عزیز از مسابقه عکاسی بهار سرزمین من در این دوره از مسابقه 68 نفر تعداد 187 عکس ارسال نموده بودند که از اولین روز مسابقه در معرض دید کاربران قرار گرفت. همه آثار زیبا و جذاب بودند و هر کدام بخشی از زیبایی های سرزمین بهشتی ایران را به تصویر کشیده بودند و از این جهت انتخاب عکس های برتر از بین این آثار زیبا بسیار سخت بود اما با توجه به شرایط مسابقه که تاکید بر نشان دادن بهار ایران را داشت و هم چنین با در نظر گرفتن نکات تکنیکی عکاسی مانند شرایط نوری، کادر بندی، رنگ مناسب و…..

لوح تقدیر شرکت کنندگان در مسابقه در روز پنجشنبه 17/2/94 با پست سفارشی ارسال شد و قاعدتا طی 5 روز به دست عزیزان خواهد رسید.

نتایج مسابقه به شرح زیر اعلام می گردد:

آقای امیررضا نواب طهرانی، مقام اول

امیررضا نواب (3)  

خانم سعیده اعتضادی، مقام دوم

سعیده اعتضادی (2)  

آقای کیارش عبادتی، مقام سوم

کیارش عبادتی   انشالله به زودی برای همه شرکت کنندگان در مسابقه لوح تقدیر مسابقه به نشانی آنان ارسال خواهد شد.

t نتیجه مسابقه عکاسی بهار سرزمین من
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بنای یادبود یک عکاس

‫7 نظر ارسال شده در “نتیجه مسابقه عکاسی بهار سرزمین من

  1. مهران ابراهیمی :

    با عرض سلام و ضمن تبریک خدمت برندگان محترم
    و ضمن تشکر ویژه از برگزار کنندگان مسابقه که محبت می فرمایند برای همه شرکت کنندگان لوح تقدیر ارسال می نمایند. خواهشمندم زحمت تهیه کتاب الکترونیکی اثار این مسابقه را نیز کشیده تا برای همه به یادگار بماند. با تشکر و سپاس فراوان. علی یارتان باشد

  2. faeze :

    با تبریک به دوستان عزیز ، یه انتقاد داشتم ، اگر تاکید موضوع “بهار ایران “ بود ،عکسهای با این مضمون زیباتری دوستان از مناطق مختلفی ارسال کرده بودند که شخصا نمیدونستم چنین مکان های زیبایی وجود داره و از دیدنشون لذت بردم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *