نرم افزار AVS VIDEO EDITING

t نرم افزار AVS VIDEO EDITING

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

1340124487_dcfb55510ece1e49ea42ecc2afb94b5d

54824-avs-video-editor-boxشاید از بهترین نباشد اما به جرات می توان گفت که یکی از بهترین های نرم افزار در زمینه کاری ادیت فیلم می باشد. این نرم افزار که به تازگی به بازار عرضه شده است توانست جای premiere را که سال هاست همه او را به عنوان یک نرم افزار رده بالا برای ادیت فیلم در نظر می گیرند، بگیرد. در این مطلب سعی بر  این است که شما را با نرم افزاری جدید از نظر کارایی و محتوایی آشنا کنیم.

نرم افزار avs که چند سالی است به بازار آمده است توانست نظر بسیاری از کاربران نرم افزار های گرافیکی را به خود جلب کند، نه فقط از نظر پیشرفتگی نرم افزاری بلکه بیش تر از این نظر که کار با  این نرم افزار بسیار ساده است و هر کس کمی هم که با نرم افزار های ادیت فیلم کار کرده باشد از عهده کار با این نرم افزار بر می آید. شاید بی راه نباشد اگر بگوییم آسان ترین نرم افزار بعد از premiere است که کاربران از کار کردن با آن لذت می برند.

در اینجا شما را با نوع کار کردن با این نرم افزار آشنا می کنیم. در بقیه نرم افزار ها مسیر هایی وجود دارد که از طریق آن ها باید فرمت فایل ورودی و خروجی را تعریف کنید اما این نرم افزار این در دسر را ندارد به عبارتی مانند نرم افزار های قدیمی که با استفاده از منوی فایل یا دکمه open می توانستیم فایل را سریعا در نرم افزار باز کنیم، عمل می کند و این خود یک مزیت می باشد که این نرم افزار کار را برای کاربران خود راحت تر کرده است.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
استانداردهای کابل کِشی (درس 6)

video-converter-logoهمچنین این نرم افزار قادر است فیلم هایی را با فرمت های متفاوت همزمان باز کرده و آن ها را یک جا با هم ترکیب کند. به طور مثال : اگر شما فیلمی را با دوربین فیلم برداری و فیلم دیگری را با موبایل خود گرفته باشید و بخواهید آن ها را با هم ترکیب کنید این نرم افزار این کار را برای شما ممکن می سازد به عبارتی بهتر شما می دانید که فرمت های فیلمهای موبایل و دوربین با هم فرق دارد اما در این نرم افزار می توانید آن ها را با هم ترکیب کنید و پس از آن یک خروجی مناسب برای آن ها در نظر بگیرید که این کار نیز به عهده خود کاربر می باشد و در هنگام ذخیره کردن می تواند انجام شود و حتی می توانید از فیلم تهیه شده خود چندین خروجی با فرمت های متفاوت داشته باشید.

این نرم افزار مزیت دیگری که دارد قابل نصب بر روی ipad و بعضی از موبایل های اندروید نیز می باشد. به عبارتی بهتر می توانید آن را همیشه همراه خود نیز داشته باشید و فایل های مورد نظر را پس از ادیت از طریق اینترنت به اشتراک بگذارید.

t نرم افزار AVS VIDEO EDITING
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “نرم افزار AVS VIDEO EDITING

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *