نمی خواهم به دوستی با دوستانم ادامه دهم

t نمی خواهم به دوستی با دوستانم ادامه دهم

پرسش

من حدود یک سال هست که توی یک اکیپ هستم ولی من نمیدونم که اونا منو میخوان یا نه؟! میخوام ازشون جدا بشم ولی از یه طرف منو نمیخوان و بهم محل نمیزارن ولی از یه طرف تمام کاراشونو به من‌ میدن، ازم همه چی میگیرن. بابا به چه زبونی بگم نمیخوام باهاشون باشم. 
روم نمیشه بهشون بگم که مثلا نمیدم فلان چیز رو یا نمیرم بوفه برای شما خرید کنم. میخوام ازشون جدا بشم خیلی کلافه ام. همش میگم یکم ضایعه جلو بقیه… همش میگم کاش… کاش از اول با اینا نرفته بودم.

مثلا که میگم کاراشونو میدن به اینه که وقتی میخواستن گروهبندی کنن گفتن باید تو گروها پاورپوینت درست کنید… منم کامپیوترم یه کوچولو خوبه… یکیشون گفت با زهرا نریم. اون یکی گفت نه بریم با زهرا که برامون پاورپوینت درست کنه. 

لطفا بگین چکار کنم خیلی کلافه ام. 

پاسخ خانم دکتر سلیقه دار، مشاور و روانشناس سایت

دوست خوبم

الان بهترین موقعیت و فرصت برات فراهم شده تا بتوانی اعتماد به نفست را تقویت کنی و حتما باید از این شرایط استفاده کنی.
پیشنهاد میکنم در اولین فرصت که ممکن است همین فردا باشد وقتی از تو درخواستی کردند مثلا از بوفه خرید کنی یا هر چیز دیگری حتی اگر میتوانی انجام دهی هم بگو نه من انجام نمیدهم. توضیحی نده و زیاد دنبال دلیل نگرد که برایشان روشن کنی چرا انجام نمیدهی اگر سوال کردند بگو همین جوری، امروز تو حس انجام این کار نیستم.

خودت را آماده کن که هر چیزی اگر گفتند هم توجهی نکنی و به روی خودت نیاوری و برعکس بگویی امروز دوست دارم تو (به یکی از بچه های گروه اشاره کن) این کار را برای من هم انجام بدهی.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
میخوام تلگرامو حذف کنم اما نمی تونم

باور کن همان قدر که سخت به نظر می آید همان اندازه در انجام ساده است.
فقط کافیست یک بار این کار را با کمال آرامش انجام دهی و البته هیجان زده نباشی.

هم چنین وقتی قرار است با بچه ها گروه بندی شوید منتظر نباش تا دیگران تو را انتخاب کنند. خودت افرادی را انتخاب کن و گاهی هم کسانی که تو را انتخاب می کنند خصوصا وقتی دلیلشون را هم تو روی خودت میگویند که قصد صرفا استفاده دارند بگو تمایلی نداری با آن ها هم گروه شوی.

موفق باشی

کاربران عزیز

شما می توانید سؤال خود را از طریق راه های زیر ارسال نمایید:

1- ارسال پرسش از طریق دیدگاه (کادر پایین صفحه)

2- ارسال پرسش به آدرس ایمیل info@nojavanha.com

3- ارسال پرسش به آیدی تلگرام @site_nojavanha

t نمی خواهم به دوستی با دوستانم ادامه دهم
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *