نکات مهم خرید کمد لباس / ۴ نکته که نباید از آن غافل شوید

کمد لباس
t نکات مهم خرید کمد لباس / 4 نکته که نباید از آن غافل شوید

نکات مهم خرید کمد لباس

کمد لباس، جزء وسایل نظم دهنده خانه است و باعث می گردد ضمن صرفه جویی در فضا، لباس های رسمی و غیر رسمی و حتی کیف و کفش مان را  در جای مناسب خود قرار دهیم. به این ترتیب با اطمینان از حفظ حالت آن ها، دسترسی راحت و فوری به مجموعه لباس ها برای انتخاب پوشش مان داشته باشیم. در ادامه این مقاله قصد داریم تا نکات مهم خرید کمد لباس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قبل از خرید کمد لباس باید چه نکاتی را بدانیم؟

اگر قصد خرید کمد لباس را دارید، با تنوع نسبتا گسترده ای از انواع طرح ها با ویژگی های متفاوت در بازار مواجه می شوید. انتخاب شما برای خرید، به این بستگی دارد که چقدر فضا برای آن کنار گذاشته اید. چقدر حاضرید برای آن هزینه کنید. چقدر به زیبایی طرح و تناسب رنگ آن با رنگ آمیزی و دکوراسیون خانه اهمیت می دهید؛ یا انتظار دارید دوام آن چند سال باشد.

مجموعه ای از این معیارها که شامل نکات مهم خرید کمد لباس می شود، در کنار سایر شاخص های شخصی تان، می تواند یاریگر شما برای انتخاب کمد لباس از میان طرح های موجود در بازار باشد. کمتر طرحی در بازار وجود دارد که تمامی این معیارها را در حد عالی برآورده کند. این شمایید که معیارها را اولویت بندی می کنید و بدان، وزن مخصوص خود را می دهید. این گونه، ترجیح و سلیقه خود را برای خرید، تعیین می کنید. در نهایت، با مشاهده انواع طرح ها و پرس و جو از تجارب اطرافیانتان، سبک و سنگین می کنید.درنهایت با مقایسه کیفیت و قیمت انواع کمد لباس، دست به انتخاب و خرید می زنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روابط دوستانه با خواهر و برادر، چطور و چگونه؟

کمد لباس

4 نکته مهم  پیش از خرید کمد لباس

در ادامه به معرفی 4 نکته مهم پیش از خرید کمد لباس می پردازیم:

1- انتخاب جنس مناسب

کمدهای لباس با مواد سازنده چوبی، ام دی اف،  پلاستیکی و پارچه ای ساخته و به بازار عرضه می شوند. اگر به زیبایی و دوام کمد لباس، اهمیت بالایی می دهید، پیشنهاد ما به شما برای انتخاب نخست، طرح های چوبی است. اما اگر می خواهید کمتر هزینه کنید، طرح های ام دی اف نیز انتخاب رضایت بخشی است. در مقابل، اگر مشکل فضا دارید و سبکی آن برایتان مهم است، طرح های پلاستیکی و پارچه ای، انتخاب مناسبی است و در مقایسه با دو طرح دیگر، نیاز به هزینه قابل توجهی ندارید.

2-  انتخاب طرح مناسب

توجه به طرح و شکل کمد یکی از نکات مهم خرید کمد لباس می باشد که باید توجه ویژه ای به آن معطوف کنید. کمدهای لباس در درب های ریلی (کشویی) و لولایی عرضه می گردند. طرح های ریلی به سبب عدم نیاز به فضای اضافی برای باز و بسته کردن در، مناسب فضاهای کوچک تر هستند. در مقابل،  طرح های لولایی، دارای تنوع بیشتری هستند.

3- انتخاب ابعاد مناسب

ابعاد فیزیکی کمد لباس شامل طول، عرض و ارتفاع و نیز تعداد طبقات داخلی آن، متناسب با سلیقه و انتظارات مشتریان، در گستره ی قابل قبولی تولید می گردد. انتخاب از میان این ابعاد، به کاربرد و حجم استفاده شما از کمد لباس بر می گردد.

4- توجه به قابلیت های اضافی کمد

در کنار این موارد درشت، برخی موارد جانبی نیز وجود دارد که می تواند باعث تصمیم گیری قطعی شما در انتخاب گردند. مواردی نظیر آویزدار بودن یا نبودن، جنس پر دوام و راحتی باز و بسته کردن دستگیره ها، میزان تولید صدا هنگام باز و بسته در کردن درب ها و حتی گارانتی و مدت آن یا امکان خرید اقساطی، جزء نکات مهم خرید کمد لباس برای نهایی کردن گزینه خرید هستند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مهارت های زندگی

 

منبع:

 https://archatrina.net

 

t نکات مهم خرید کمد لباس / 4 نکته که نباید از آن غافل شوید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *