نیاز به دیشکنری انگلیسی به فارسی

t نیاز به دیشکنری انگلیسی به فارسی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

dictionery آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که یاد گرفتن یک زبان دیگر برایتان خیلی اهمیت دارد و برای آن تلاشهای بسیاری را انجام می دهید ؟ پس به طور یقین می دانید که اگر به دنبال یادگیری یک زبان خارجی هستید باید کلمات زیادی را از آن زبان بلد باشید و معنی آن کلمات را در زبان خود بدانید که برای این کار از دیکشنری استفاده می کنیم و این نرم افزار ها در بیشتر مواقع خیلی مفید هستند به همین دلیل در دنیا نیز سالانه دیکشنری های زیادی به بازار عرضه می شود که شاید شما نیز با آنها آشنا باشید .

در سالهای اولیه فقط کتابهایی وجود داشت که به عنوان دیکشنری از آنها استفاده می شدو افراد به راحتی می توانستند مطالب خود را از درون این کتاب ها پیدا کنند در چند سال پیش که کامپیوتر رونق بیشتری پیدا کرد این دیکشنریها به سی دی هایی تبدیل شدند که روی کامپوترها نصب مشد و با فشردن چند حرف از کلمه مورد نظر چندین معنی نیز برای آن پیدا می شد  که این کار را برای کاربران بسیار راحت تر کرده بود و شاید بتوان گفت که افراد بیشتری تصمیم به یادگیری زبانهای متفاوت و همچنین فراگیری کلمات بیشتری گرفتند که بدین صورت جمع افراد زبان آموز افزایش یافت .

در سالهای اخیر نیز این جمعیت بیشتر شدند زیرا با آمدن نسل جدید تلفن همراه این نرم افزار قابل نصب بر روی آنها نیز شد که این  کار را از قبل نیز راحتتر می کرد .

در اینجا بد نیست شما را با دو دیکشنری معروف و مزایا و معایب آنها نیز آشنا کنیم . 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نحوه ایجاد Gmail

Glossaries

یکی از این نرم افزارها که بسیار طرفدار دارد و شاید هم اکنون نیز اینگونه باشد Babylon  است که خیلی از افراد از سالهای دور تا کنون با این نرم افزار کار می کردند و شاید بتوان گفت از اولین دیکشنری های قوی بود که به بازار آمد و زبان فارسی را نیز به راحتی پشتیبانی می کرد اما شاید بزرگترین ایراد این نرم افزار آن بود که در هنگام فعال شدن اینترنت و همچنین برخی از  آنتی ویروس ها  دچار مشکل می شد .

Lingoes

دومین نرم افزار از این دسته lingoes است که این دیکشنری تقریبا سه سالی است در بازار قرار گرفته و از طرفی بسیار قوی است و شاید بتوان گفت در زمینه کار ترجمه از Babylon نیز خیلی بهتر است چون قادر است علاوه بر ترجمه متنی به صورت صوتی نیز آن را بیان کند که این برای افراد زبان آموز بسیار مناسب است .

 

 

 

t نیاز به دیشکنری انگلیسی به فارسی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *