چه کوله پشتی مناسب سفرهای عکاسی است؟ 

کوله پشتی
t چه کوله پشتی مناسب سفرهای عکاسی است؟ 

سفرهای عکاسی

برای سفرهای عکاسی دیگر نمی توان از کیف های کوچک استفاده کرد بلکه شما به یک کوله پشتی بزرگ تر نیاز دارید، اما باید ببینید سفر شما یک روزه است و یا بیش تر طول می کشد و بر اساس این زمان به تهیه کوله پشتی بپردازید، زیرا باید در کوله پشتی خود یک چادر کوچک، کیسه خواب، لباس اضافی، جعبه کمک های اولیه و ظرف های غذا را نیز علاوه بر وسایل عکاسی حمل کنید.

سفرهای عکاسی

نوشیدن آب سالم در مسیر بسیار مهم است پس کیفی تهیه کنید که بتوانید به راحتی ظرف آب را با آن حمل کنید و علاوه بر این هر زمان که خواستید قابل دسترسی و استفاده باشد.

گاهی ممکن است در حین سفر باران ببارد و یا حتی ممکن است مجبور شوید از مسیر رودخانه ای عبور کنید پس اگر کوله پشتی شما ضد آب باشد تجهیزات عکاسی شما از هر خطری محفوظ می ماند. اگر کوله پشتیتان ضد آب نبود حتما برایش روکش تهیه کنید.

lsd[vh

سه پایه دوربین برای کار شما حیاتی است پس کوله پشتی تهیه کنید که  محلی برای نگه داشتن سه پایه داشته باشد و به راحتی نیز بتوانید آن را باز کرده و استفاده کنید.

سفرهای عکاسی

نحوه حمل این کوله پشتی نیز بسیار مهم است. برای این که دچار خستگی و آسیب های جسمانی در طول مسیر نشوید. باید کوله پشتی انتخاب کنید که حمل آن برای شما راحت باشد. به طوری که سنگینی آن باعث نشود که به ستون مهره های شما فشار وارد کند.

سفرهای عکاسی
امنیت وسایل شما بسیار مهم است. پس به کوله پشتی محکمی فکر کنید که باعث شود وسایلتان در مسیر آسیب نبیند. و حتی بتوانید به راحتی زیپ آن را قفل کنید. که اگر در جایی استراحت کردید نگران مفقود شدن وسایلتان نشوید. دربسیاری سفرها ممکن است مجبور شوید از کوله پشتی خود دورشوید . بنابراین با خاطرتان از امنیت وسایل جمع باشد . شاید برای خرید کوله پشتی محکم هزینه بیشتری بپردازید . اما این هزینه دریک سفر امن جبران خواهد شد .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
قمقمه تاشو،ابتکاری برای کاهش زباله های پلاستیکی در طبیعت!

 

t چه کوله پشتی مناسب سفرهای عکاسی است؟ 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *