چگونه از رایانه سر در بیاوریم؟

t چگونه از رایانه سر در بیاوریم؟

کار با رایانه

آیا شما از آن دسته والدینی هستید که هیچ چیز از رایانه نمی داند؟ آیا تا به حال دست به کامپیوتر زدید؟ این مقاله به شما کمک می کند که بیشتر با کامپیوتر آشنا شوید.

در قدم اول یک فرد را بیابید که بتوانید از آن کمک بخواهید، بهتر است که از فضای مجازی و آنلاین استفاده نکنید. برخی افراد از فرزندان خود می پرسند زیرا آن ها معمولا در مورد رایانه و فناوری اطلاعات زیادی دارند. از کتاب خانه ها استفاده کنید. در کتاب خانه ها، کتاب های بسیار مفیدی برای این مورد وجود دارند.

رایانه

در قدم بعدی شروع کنید به یاد گرفتن موضوعات پایه ای و اولیه. برای مثال، روشن و خاموش کردن کامپیوتر را یاد بگیرید، نحوه گذاشتن سی دی در درایور و نحوه نصب ویندوز و دیگر چیز های پایه.

رایانه

در مورد برنامه های کاربردی که در رایانه  استفاده می کنید بیشتر بدانید! برای این کار می توانید با قرار دادن سی دی های بازی یا برنامه های کاربردی بر روی ویندوز و پیروی کردن از مراحل نصب آن استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید بر روی سیستم خود چیزی را نصب کنید.

رایانه

در مورد ایمیل ساختن و کار کردن با آن یاد بگیرید. با کمی جست و جو در اینترنت روش ایمیل ساختن را یاد بگیرید و یک ایمیل برای خود بسازید.

می توانید از سرویس خود گوگل یا یاهو استفاده کنید.

رایانه

خطرات فضای مجازی

کمی در مورد خطرات اینترنت و فضای مجازی مطالعه کنید، برای مثال بد افزار ها، ویروس ها، تروجان، کرم ها و کوکی هایی که باعث می شود سیستم شما آسیب پذیر شود. همچنین در مورد هکر ها و کلاه برداری های اینترنتی تحقیق کنید و مواظب چنین خطر هایی باشید، زیرا خیلی از این کلاه برداری ها موجب نابودی خیلی از چیز ها می شود و همیشه سیستم خود را به روز نگه دارید و همیشه مراقب همچین خطراتی باشید. در آخر شما می توانید برای اینکه در کار با رایانه پیشرفت کنید، بیشتر تحقیق کنید و خود را همیشه به روز نگه دارید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه می توانیم رایانه خود را شخصی سازی کنیم؟

بدافزارها

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 

 

t چگونه از رایانه سر در بیاوریم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *