چگونه لاک های دائمی خود را پاک کنیم؟

پاک کردن لاک دائمی
t چگونه لاک های دائمی خود را پاک کنیم؟

بدون هزینه لاک های دائمی ( جلیش یا ژلیش) را پاک کنید

همان طور که می دانید، جلیش یا ژلیش نوعی لاک دائمی است که از بین بردن آن کار دشوار و تقریبا غیر ممکنی است. اما شما با استفاده از این روش به راحتی و با حداقل هزینه می توانید این لاک ها را بدون رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه های فراوان در منزل ازبین ببرید.

وسایل لازم برای پاک کردن لاک دائمی :

  • اسفنج
  • قیچی
  • استون
  • شیشه کوچک
  • اسکاچ ظرفشویی

لاک دائمی

شیوه ی ساخت:

ابتدا یک لایه از اسکاچ را به اندازه ی ته شیشه برش بزنید و آن را ته شیشه قرار دهید. با این کار یک فیلتر برای شیشه ی لاک پاک کن به وجود می آید. سپس یک لایه از اسفنج را برش بزنید و درون شیشه را با اسفنج پر کنید. اگر اسفنج ها را به شکل دایره وار در شیشه قرار دهید برای کار مناسب تر خواهد بود.

پاک کردن لاک دائمی

پس از اینکه تمام شیشه از قطعات اسفنج انباشته شد به اندازه نصف شیشه از محلول لاک پاک کن یا همان استون در وسط اسفنج ها بریزید. توجه داشته باشید که استون در مجاورت هوا به سرعت تبخیر می شود. بنابراین پس از ریختن محلول در شیشه را محکم ببندید .حالا  برای چند ساعت آن را در جایی تاریک قرار دهید. تا اسفنج ها محلول را کاملا به خود جذب کنند. شیشه برای از بین بردن هر نوع لاکی آماده است.

نحوه پاک کردن لاک دائمی

پس از آماده کردن شیشه ی لاک پاک کن کافیست برای حداقل 7 تا 8 دقیقه ناخن خود را درون شیشه فرو کنید؛ تا لاک به اصطلاح خیس بخورد. پس از آن به راحتی با یک شیئ نوک تیز یا سوهان ناخن به آرامی از قسمت پایین لاک طوری که به گوشت ناخن آسیب نرسد؛ می توانید لایه ی لاک را از روی ناخن هایتان بردارید و آن را پاک کنید. از خلاقیت و ابتکار خود لذت ببرید و لینک این بخش از آموزش نشریه را به دوستانتان نیز معرفی کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جدیدترین طرح ناخن پاییزی ترند 1402

رقیه مستقیم

لاک ناخن های ابتکاری

لاک کهکشانی 

t چگونه لاک های دائمی خود را پاک کنیم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *