کاردستی رومانتویی | کاردستی خلاقانه

t کاردستی رومانتویی | کاردستی خلاقانه
t کاردستی رومانتویی | کاردستی خلاقانه

رومانتویی به نوعی گردنبندی برای تزئین مانتو است. انواع مختلفی دارد که دراین مطلب ساخت یک نوع رومانتویی آموزش داده می شود.

نخ دمسه

وسایل لازم برای درست کردن رومانتویی

نخ دمسه (نخ مخصوص گلدوزی با دست)
حلقه
دم باریک
مقداری زنجیر
سنجاق سر

شیوه کار

این رومانتویی زیبا را به دو شیوه می توانید بسازید.

وسایل مورد نیاز

روش اول: نخ های دمسه معمولا به شکل رشته هایی روی هم قرار دارند. برای شروع کافی است یکی از رشته های نخ را از هم باز کنید تا وسط نخ مشخص شود. زنجیر را باید از نوع دانه درشت انتخاب کنید چون قرار است رشته های نخ از دانه های آن رد شود.

 رومانتویی

سنجاق سر را از وسط نخ رد کنید. سپس سنجاق را از وسط یکی از زنجیرها رد کنید و نخ را از آن طرف زنجیر بیرون بکشید تا دسته نخ از زنجیر عبور کند و وسط نخ روی حلقه زنجیر قرار گیرد. پس از آن با یک رشته نخ دیگر انتهای آن را محکم گره بزنید. به همین ترتیب هر تعداد نخی را که مایل باشید از حلقه ها عبور دهید تا آویز رومانتویی شما کامل شود.

 رومانتویی

روش دوم: ابتدا حلقه را از وسط نخ رد کنید. با دم باریک وسط حلقه ها را به هم متصل کنید. سپس دو لایه نخ را روی هم برگردانید و پایین نخ ها را با یک رشته نخ دیگر محکم ببندید.

به همین ترتیب تمام ردیف های آویز را درست کنید. سپس حلقه ها را به حلقه های زنجیر آویزان کنید و لبه آن ها را با دم باریک به هم محکم کنید. با توجه به رنگ مانتوهایتان می توانید رنگ های مختلفی را با خلاقیت خودتان انتخاب کنید و یک استایل خاص بسازید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی چراغ خواب نگاتیوی

از رومانتویی زیبایتان لذت ببرید.

 رومانتویی
 رومانتویی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها – رقیه مستقیم

t کاردستی رومانتویی | کاردستی خلاقانه
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *