آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ساعت به همراه الگو

آموزش کاردستی ساعت
t آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ساعت به همراه الگو

آموزش کاردستی ساعت یکی از اصولی‌ترین آموزش‌هایی است که دانش آموزان باید در سنین کودکی بیاموزند. دانش آموزان با کمک این وسیله می‌توانند نظم بیشتری در کارها و خواب روزانه‌شان ایجاد کنند. بهترین شیوه یادگیری، ساخت کاردستی‌های ساعت‌ زیبا وساده، با وسایل  موجود در خانه است.

شما با درست کردن ساعت با مقوا برای کلاس اول، همراه با حرکت دادن عقربه ها و قرار گرفتن عقربه روی هر عدد یا ثانیه  کودکان به راحتی زمان سنجی رامی آموزند. با این بخش همراه باشید تا انواع کاردستی ساعت برای کلاس اول، کلاس دوم و سایر پایه ها، کاردستی ساعت با کارتون، کاردستی ساعت کلاس اول با کاغذ رنگی و بسیاری ساعت های زیبا را ببینید

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

تصاویر کاردستی ساعت دیواری زیبا

 

کاردستی ساعت کلاس اول

 

کاردستی ساعت با مقوا کلاس اول

 

کاردستی ساعت برای کلاس اول

 

ساعت کاردستی کلاس اول

 

کاردستی ساعت کلاس اول ابتدایی

 

درست کردن ساعت برای کلاس اول

 

کاردستی ساعت برای کلاس اولی ها

 

ساعت کلاس اول کاردستی

 

 

ساخت ساعت برای کلاس اول

 

درست کردن ساعت کلاس اول

کاردستی ساعت با مقوا برای کلاس اول

 

ساعت مقوایی کلاس اول پنگوئنی

 

ساخت ساعت آموزشی برای کلاس اول

کار دستی ساعت کلاس اول
پیشنهاد می‌کنم مطلب  کاردستی ماشین را هم ببینید.

ویدئوهای آموزش کاردستی ساعت

در ادامه می توانید ویدئوهای آموزش ساخت کاردستی‌های ساعت را ببینید.

آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری

آموزش ساختن ساعت مقوایی در خانه

کاردستی ساعت به شکل گل

ساخت کاردستی ساعت دیواری ساده

آموزش درست کردن کاردستی ساعت

ویدئوی آموزشی ساخت کاردستی ساعت کلاس اول

پیشنهاد می‌کنم مطلب کاردستی گل لاله را هم ببینید.

آموزش تصویری مرحله به مرحله انواع کاردستی‌های ساعت

در ادامه میتوانید آموزش تصویری و مرحله به مرحله انواع کاردستی ساعت ساده را ببینید. ساخت ساعت کاردستی برای مدرسه یکی از دغدغه های خیلی از والدین و بچه ها است که ما سعی کرده ایم به بهترین شکل پاسخگوی این دغدغه شما عزیزان باشیم.

آموزش کاردستی ساعت دیواری با چوب بستنی

شما برای ساختن ساعت کاردستی کلاس اول به چوب های بستنی احتیاج دارید. چوب بستنی را می‌توانید از مغازه‌های خرازی یا فروشگاه لوازم پزشکی  تهیه کنید.

وسایل لازم

  • چوب بستنی
  • رنگ گواش
  • چسب
  • مقوا
  • قیچی
  • یک مکعب کوچک یونولیتی

گام اول

یک مقوای ضخیم سفید را به شکل دایره برش بزنید. برای راحتی کار می توانید از الگوی زیر نیز استفاده کنید. دوازده عدد از چوب  بستنی ها را به وسیله  قلم مو رنگ آمیزی کنید. بهتر است رنگ ها یکسان نباشند و هر کدام را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید.

الگوی ساعت

گام دوم

از مقوا ی سفید دوازده  دایره ی کوچک برش بزنید. سپس هردایره را روی چوب هم رنگش بچسبانید و با رنگ سفیدو قلم مو عددهای یک تا 12 را روی دایره ها بنویسید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گل فانتزی

گام سوم

درمرکز مقوا با وسیله ی نوک تیز سوراخی ایجاد کنید و با فاصله ی یک سانت از مرکز دایره چوب ها را دور تا دور مرکز بچسبانید. عقربه های ساعت را هم می توانید از الگوی آماده ای که در تصویر زیر است بسازید.

عقربه ساعت دیواری

گام چهارم

برای تهیه عقربه ها از الگوی آماده، ابتدا از الگوها پرینت تهیه کنید.  سپس دور الگوها را با قیچی برش بزنید. پس از آن الگو ها را روی مقوا قرار دهید و دور آن ها را خط بکشید. خطوط عقربه های مقوایی را با قیچی برش بزنید و در پایان عقربه ها را به وسیله ی یک پین کوچک به مرکز کاردستی با چوب بستنی متصل کنید.

برای این که عقربه ها به راحتی متحرک باشند یک مکعب کوچک یونولیتی از پشت ساعت به پایه پین فلزی متصل کنید بااین کار عقربه ها را می توانید روی هر عددی نگه دارید وآموزش زمان را به دانش آموزان شروع کرده از خلاقیتتان لذت ببرید.

کاردستی ساعت دیواری آموزشی

کاردستی ساعت دیواری ثانیه دار با چوب بستنی

مراحل کاردستی ساعت کلاس اول ابتدایی دقیقا مانند کاردستی ساعت دیواری با چوب بستنی است که در بالا توضیح داده شد. با این تفاوت که باید عددهای یک تا 12 را دور دایره مقوایی بدنه اصلی بنویسید و چوب بستنی‌ها را زیر مقوا بچسبانید. روی دایره هایی که بالای چوب ها چسبانده شده و عددهای ثانیه شمار را بنویسید.

برای این که عقربه ها به راحتی متحرک باشند یک مکعب کوچک یونولیتی از پشت ساعت به پایه پین فلزی متصل کنید. به این ترتیب با حرکت دادن عقربه های روی کاردستی ساعت زیبا، علاوه بر آموزش عددها، ثانیه ها را نیز می توانید آموزش دهید.

کاردستی ساعت با مقوا

کاردستی ساعت دیواری با مقوا برای کلاس دومی ها

برای ساخت کاردستی ساعت دیواری با مقوا و کاغذ رنگی به یک دایره ی مقوایی برای بدنه ساعت نیاز دارید که می توانید با هررنگی مایل هستید آن را برش بزنید. عددهای( 12-3-6-9) را به شکل گل برش بزنید و در جای خود بچسبانید. برای این که ساعت مقوایی شما جذابیت بیشتری داشته باشد، بقیه عددها را به شکل دایره برش بزنید و دور دایره بچسبانید.

کاردستی ساعت به شکل گل

پس از متصل کردن عقربه ها برای این که به راحتی متحرک باشند یک مکعب کوچک یونولیتی از پشت ساعت به پایه پین فلزی متصل کنید. اکنون یک کاردستی ساعت مقوایی زیبا برای آموزش زمان شناسی کودکان کلاس دوم خواهید داشت.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جوراب هایی به جای لاک ناخن 

در کلاس دوم دانش آموزان تفاوت زمان ها در ساعت های 12 و 6 که روز را به نصف تبدیل میکند یا ساعت 3 و 9 که زمان متوسط از روز و شب را نشان می دهد آشنا می شوند بنابراین ساخت کاردستی ساعت با مقوا که در ساخت آن از ابزار بسیار ساده ای استفاده می شود؛ برای دانش آموزان کلاس دوم بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

ساعت دیواری به شکل گل

کاردستی ساعت دیواری به شکل گل

برای درست کردن کاردستی ساعت با مقوا کلاس اول به شکل گل باز هم به یک مقوای دایره برای بدنه اصلی ساعت نیازداریم. گلبرگ های ساعت به شکل گل را هم از مقوا برش بزنید. شکل گلبرگ ها دلخواه است.

دوازده عدد گلبرگ به شکل قلب، یا نیم دایره  برش بزنید. و گلبرگ ها را دور دایره بچسبانید. روی هر گلبرگ یکی از اعداد ثانیه را بنویسید و عدد های ساعت را یا از مقوا برش بزنید و بچسبانید یا به وسیله ماژیک اعداد را روی مقوای دایره که بدنه اصلی ساعت است بچسبانید.

در پایان عقربه ها را با یک پین فلزی به مرکز دایره متصل کنید و برای این که عقربه ها به راحتی متحرک باشند یک مکعب کوچک یونولیتی  یا اسفنجی را از پشت ساعت به پایه پین فلزی متصل کنید و آموزش زمان را به راحتی با این کاردستی به شکل گل برای دانش آموزان کلاس دوم یا سوم انجام دهید و از خلاقیتتان لذت ببرید.

کاردستی ساعت دیواری با سی دی

آموزش ساخت کاردستی‌های ساعت دیواری با سی دی

برای ساخت کاردستی ساعت با سی دی میتوانید از سی دی های قدیمی یا سوخته استفاده کنید. بدنه ی ساعت را مثل بقیه کاردستی های ساعت از مقوا برش بزنید. میتوانید مقوا را مانند تصویر زیربه شکل گل برش بزنید یا هر شکل دیگری که مایل هستید.

معمولا یک طرف سی دی ها نقره ای و بدون آرم است و یک طرف مارک های مختلفی روی آن درج شده است. برای استفاده در کاردستی ساعت شما باید سی دی را از طرف نقره ای در مرکز و روی مقوا بچسبانید.

کاردستی ساعت رنگی رنگی

سپس دایره های کوچکتری که دوازده عدد ساعت را روی آن نوشتید در اطراف ساعت بچسبانید. در پایان دو عقربه ی مقوایی را برش بزنید  و آن ها را روی سی دی و مرکز ساعت با پین فلزی متصل کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پفیلا گوجه ای

برای این که عقربه ها به راحتی متحرک باشند یک مکعب کوچک یونولیتی از پشت ساعت به پایه پین فلزی متصل کنید. حالا به راحتی آموزش زمان سنجی را با کاردستی ساعت سی دی را انجام دهید.

ساعت با در نوشابه

کاردستی ساعت دیواری با در نوشابه

شما می‌توانید ساعت کاردستی کلاس اول را با درب نوشابه نیز درست کنید. برای ساخت کاردستی ساعت دیواری با در نوشابه می توانید از الگوی زیر پرینت تهیه کنید. دور الگو را برش بزنید و آن را روی مقوای ضخیم قرار دهید و مقوا را با تیغ موکت بری برش بزنید.

جای دایره ها را با کاربن روی  مقوای بدنه کاردستی مشخص کنید. سپس با تیغ دایره ها را برش بزنید. سپس درون هر سوراخ یک در بطری بچسبانید. به این ترتیب جای عددهای ساعت را مشخص کردید.

پس از آن با ماژیک روی درها عدد هارا بنویسید. در پایان عقربه ها را نیز از مقوا برش بزنید و در مرکز دایره با یک پین فلزی متصل کنید.

الگوی کاردستی ساعت کاردستی

از پشت بدنه ی ساعت یک مکعب کوچک یونولیتی به پایه پین فلزی متصل کنیدتا عقربه ها به راحتی با دست قابل حرکت دادن روی اعداد باشند. اکنون آموزش ساعت را آغاز کنید.

چند مدل کاردستی از ساعت‌های زیبا برای خلاقیت بیشتر

ساعت کاردستی با مداد شمعی

 

ساخت کاردستی ساعت با نمد و بسقاب یکبار مصرف

 

 

ساعت آموزشی برای معادل زمان 24 ساعته
ساعت آموزشی برای معادل زمان 24 ساعته
ساعت به شکل خورشید
ساعت به شکل خورشید

ایده ای جالب برای ساخت کاردستی‌های ساعت

ساعت های آموزشی خود را  می توانید با الگو های زیر زیباتر کنید. کافیست هر الگو را به اندازه دلخواه چاپ کنید. سپس طرح ها را از مقوا ببرید و رنگ کنید. در نهایت ساعتی را که ساخته بودید در محل مشخص شده بچسبانید و به این شکل اتاقتان را زیباتر کنید.

الگوی ساعت تزئینی t آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ساعت به همراه الگو آموزش گام به گام درست کردن ساعت کاردستی

 

مراحل ساخت کاردستی ساعت کلاس اول

کاردستی ساعت

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب کاردستی شناسنامه را هم ببینید.

 

کاردستی ساعت به شکل حیوانات

 

 

 

 

 

کاردستی ساعت کلاس دوم

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب کاردستی با چوب بستنی را هم ببینید.

 

خلاقانه کاردستی ساعت

 

 

درست کردن ساعت

 

 

کاردستی ساعت زیبا

 

 

ساخت ساعت

 

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب کاردستی برگ های شفاف پاییزی را هم ببینید.

 

ساخت ساعت کاردستی برای مدرسه

 

 

کاردستی ساعت با مقوا

 

 

آموزش ساخت کاردستی ساعت دیواری

 

پیشنهاد می‌کنم مطلب آموزش نقاشی ساده به کودکان را هم ببینید.

جست و جوهای بیشتر

  • کاردستی ساعت با مقوا کلاس اول
  • ساخت ساعت با مقوا
  • کاردستی ساعت با مقوا رنگی
  • کاردستی برای کلاس اول
  • کاردستی ساعت کودکانه
  • کاردستی ساعت برای کلاس اول
  • مدل ساعت کاردستی دخترانه
  • طرز درست کردن ساعت با مقوا
  • آموزش درست کردن ساعت
  • ساخت ساعت کلاس اول

t آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ساعت به همراه الگو
4.6/5 - (5 امتیاز)

‫17 نظر ارسال شده در “آموزش ساده و آسان ساخت کاردستی ساعت به همراه الگو

  1. محمد :

    چوب بستنی های رنگی شاد ،مخصوص افراد خلاق و کاردستی کودکان مناسب برای مدرسان پیش دبستانی و دبستانی و کارهای تزیینی ،در بسته های ١٠٠ عددی و شامل ۵ رنگ شاد( قرمز ،زرد ، سبز، فیروزه ای ،زرد لیمویی) هر بسته ١٠٠ عددی فقط ۴٠٠٠ تومان-ارسال به تمام نقاط ایران با پست ٠٩٣٩٢٠۴٠٢۴٢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *