کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی
t کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی بسیار کاربردی است و می توانید به جای خرید جاموبایلی خودتان آن را بسازید.

وسایل لازم

تخته سه لا یا فیبر

اره مویی

چسب چوب بی رنگ

پرینت الگوی اصلی

شیوه ساخت کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

برای ساخت این فیل کوچولو ابتدا از الگو اصلی بدن فیل 2 عدد پرینت تهیه کنید. سپس روی چوب را با نوار چسب های کاغذی بپوشانید پس از آن؛  لبه های الگو را با چسب چوب روی تخته و نوار چسب های کاغذی بچسبانید.

کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

نکته

 توجه داشته باشید از چسب چوب هایی استفاده کنید که پس از خشک شدن شفاف و بی رنگ شوند. استفاده از این نوع چسب ها پایان کار تمیز و لذت بخش تری برای کاردستی شما خواهد داشت. (در کار با اره مویی نهایت دقت را داشته باشید زیرا کوچک ترین اشتباهی باعث آسیب به انگشت های شما خواهد شد).

پس از آن با دقت و احتیاط دور الگو های  چسبانده شده را با اره مویی برش بزنید. برای سهولت در کار برش و تمیزی کار بهتر است از پایه و پیچ نگهدارنده استفاده کنید. پایه را روی میز قراردهید و پیچ را از زیر به آن ببندید سپس یک گوشه از الگو را با میخ سوراخ ریزی ایجاد کنید و نوک اره مویی را از سوراخ رد کنید؛ و اززیر پیچ دوم اره را ببندید تا کمان اره مویی کامل شود. سعی کنید هنگام برش دست را کاملا عمود بر کار بگیرید تا برش شما زیبا تر شود.

کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

سه عدد مربع نیز از چوب برش بزنید. سپس دو عدد از مربع ها را بین دو الگو تنه فیل بچسبانید و مربع سوم را به کف دو مربع قبلی نصب کنید؛ تا حجم بدن فیل کوچولو مشخص شود با این کار محفظه مربع شکلی بین بدنه فیل کوچولو ایجاد می شود که می توانید از آن به عنوان جا مدادی استفاده کنید. می توانید به راحتی نوار چسب های کاغذی را از روی بدنه فیل کوچولو جدا کنید و بردن جاموبایلی خود را به هر رنگی که مایل بودید رنگ آمیزی کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
داستان زیبا و آموزنده خطر در زلزله برای کودکان

از کاردستی جاموبایلی و جامدادی فیل کوچولو که با خلاقیت و ابتکار خود آن را به وجود آوردید در کنار میز تحریرتان لذت ببرید.

t کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

t کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

t کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

مطالب مرتبط:

کاردستی؛ دامبو فیل پرنده

 

t کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی
3.9/5 - (17 امتیاز)

‫6 نظر ارسال شده در “کاردستی فیل کوچولو جاموبایلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *