کاردستی قاب عکس

t کاردستی قاب عکس

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Frames-nojavanha (1)

اگر به بخش کاردستی نشریه سری بزنید در قسمت های گذشته کاردستی های مختلفی با اشیای دور ریختنی به شما آموزش دادیم. در این قسمت نیز قصد داریم با استفاده از بطری های آب معدنی که پس از نوشیدن اگر بازیافت نشوند به یک خطر جدی برای محیط زیست تبدیل می شوند کاردستی بسیار زیبایی را به شما آموزش دهیم.

لوازم مورد نیاز

بطری آب معدنی چسب گرم رنگ گواش تیغ موکت بری فوم گرد یک صفحه صاف چوبی به اندازه دل خواه

شیوه ساخت 

گام اول: بطری های آب معدنی را از قسمت انتهایی با تیغ موکت بری برش بزنید و ته بطری ها را با رنگ گواش به رنگ دل خواه رنگ آمیزی کنید. اگر وسط بطری ها را به شکل تصویر زیر رنگ آمیزی کنید گل های زیبای بهاری خواهید داشت. شما می توانید با استفاده از ابتکار و خلاقیت خود این ته شیشه ها را به صورت های گوناگونی رنگ کنید.

Frames-nojavanha (2)

گام دوم: فوم لوله ای (می توانید از خرازی ها خریداری کنید) را به وسیله چسب گرم از یک طرف به هم بچسبانید تا یک دایره به وجود آید. سپس ته بطری ها را از یک طرف روی سطح خارجی فوم گرد به وسیله چسب گرم بچسبانید تا کل روی فوم پوشیده شود.

Frames-nojavanha (3)

گام سوم: صفحه صاف چوبی را به هر رنگی که دوست دارید رنگ آمیزی کنید و فوم را روی آن بچسبانید. بهتر است صفحه چوبی از قطر دایره فومتان بزرگ تر باشد تا قاب عکس زیباتری داشته باشید.

Frames-nojavanha (4)

اگر این کاردستی را پسندیده اید شما را به مشاهده دو نوع دیگر کاردستی با همین عنوان دعوت می کنیم. کاردستی قاب عکس مقوایی و کاردستی قاب عکس 3 بعدی.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده برای ساخت کاردستی شجره نامه کلاس سوم

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.  

t کاردستی قاب عکس
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “کاردستی قاب عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *