کاردستی گل رز برای تزیین صندلی 

گل رز
t کاردستی گل رز برای تزیین صندلی 
تزئین صندلی .سایت نوجوان ها (5)

با این کاردستی گل رز می توانید صندلی های ساده خانه تان را تزئین کنید.

لوازم مورد نیاز کاردستی گل رز

مقوا 
قیچی
چسب گرم

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

گل رز.سایت نوجوان ها (1)

شیوه ساخت

الگو گلبرگ های گل رز را در سه اندازه کوچک و متوسط و بزرگ روی مقوا بکشید و دور آن ها را با قیچی برش بزنید. اندازه این گلبرگ ها به سلیقه شما بستگی دارد. هرچه گلبرگ ها را بزرگ تر بکشید گل بزرگ تری خواهید داشت. برای این که گلبرگ ها به شکل طبیعی بیش تر نزدیک باشند یک برش کوچک در قسمت پایین گلبرگ ایجاد کنید و دو طرف گلبرگ را رو هم بیاورید و با چسب بچسبانید. با این کار گلبرگ ها شکل قایقی به خود می گیرند و برای کار مناسب تر خواهند بود. تمام گلبرگ ها را به همین ترتیب درست کنید. 

 
از گلبرگ ردیف کوچک تر شروع کنید و آن ها را به هم بچسبانید. توجه داشته باشید یک گلبرگ را زیر گلبرگ دوم قرار دهید. معمولا تعداد گلبرگ ها بین ۳، ۵ یا ۷ عدد متغیر است. 
 

گل رز.سایت نوجوان ها (2)

هر سه ردیف را به همین ترتیب درست کنید و در انتها هر سه ردیف را داخل هم قرار دهید با چسب گرم بچسبانید. برای قسمت وسط گل می توانید از روبان های حلقه شده و برش خورده یا کلاله های آماده یا هر وسیله تزیینی دیگری استفاده کنید. 
 

گل رز.سایت نوجوان ها (3)

پس از آماده سازی گل ها کافیست آن را رو تور ببندید بچسبانید و تورها را دور قسمت کمر صندلی ببندید و از زیبایی و خلاقیت کاردستی خود در جشن ها و میهمانی ها لذت ببرید.

گل رز.سایت نوجوان ها (4)

رقیه مستقیم 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی کیف پول نمدی

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کاردستی گل رز برای تزیین صندلی 
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *