کارهای ساده ای که لبخند بر لب شما می آورند

لبخند
t کارهای ساده ای که لبخند بر لب شما می آورند

روش های ساده برای خندیدن از آن چیزهایی است که هرکس در زندگی به آن نیاز دارد. شاید فکر کنید خندیدن ساده نیست اما ما به شما راه هایی را نشان می دهیم که با استفاده از آنها می توانید به راحتی لبخند بزنید. در واقع همه چیز از خودتان شروع می شود و در نهایت به یک رضایتمندی و لبخند و شادی ختم می شود.

روش های ساده برای خندیدن ، چطور شاد شویم و بخندیم؟

خود واقعی تان را پنهان نکنید

خودتان باشید. روح و روان و شخصیت تان را ویرایش نکنید. اجازه دهید همان گونه باشید که آفریده شده اید. هرگز سعی نکنید مطابق آنچه از دیگران می بینید خودتان را تغییر داده و شبیه دیگران کنید. شجاعت پیدا کنید که برای خودتان زندگی کنید و به فکر خودتان باشید.

زمانی که دیگران سعی دارند شما را مطابق میل خودشان تغییر دهند یا افکار شما را تنها به این دلیل که مخالف افکار خودشان است مورد انتقاد قرار دهند با احترام از خودتان و افکارتان دفاع کنید. زمانی که آزادانه و بدون ترس صحبت می کنید بعضی ها آزرده می شوند و حتی از شما دوری می کنند. شاید افرادی را که به ظاهر دوست تان بودند از دست بدهید اما به زودی متوجه می شوید که حتی دلتنگ آنها نشده‌اید. کسی که هویت تان را از شما می گیرد و تغییرتان می دهد تا دوست تان داشته باشد و در کنارتان بماند دوست واقعی شما نیست.

مطمئن باشید بعد از رفتن آنها افرادی به زندگیتان وارد می شوند که شما را به خاطر خودتان و شخصیت مستقل و منحصر به فردی که دارید دوست دارند. کسانی که به افکار و عقاید شما احترام می گذارند و اجازه می دهند خودتان باشید. محکم و قوی باشید و واقعیت را بگوئید. دلیلی ندارد سعی کنید همه را در کنار خودتان حفظ کنید و برای داشتن دیگران در اطرافتان از آنها بترسید و خود واقعی تان را پنهان کنید.

وقت گذرانی با افراد مثبت اندیش از روش های ساده برای خندیدن

برترین شخصیت ها مثبت اندیش ترین آنهاست. برخی افراد به همه چیز با دید انتقادی نگاه می کنند. اگر به آنها بگویید که می خواهید کار و حرفه جدیدی را آغاز کنید هزار و یک دلیل می آورند که شما را از انجام آن کار منصرف کنند. اگر بگویید می خواهید هنری را بیاموزید از توانایی های شما ایراد می گیرند تا به شما ثابت کنند که نمی توانید آن کار را انجام دهید، اما واقعیت این است که آنها در بیشتر موارد اشتباه می کنند و نباید به آن چه می گویند اعتماد کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
خواب راحت

واقعیت این است که منفی بودن خیلی ساده تر از مثبت اندیش بودن است. انتقاد کردن ساده تر از دیدن نقاط مثبت موضوعات مختلف است. از این به بعد هربار که خواستید کار جدیدی را آغاز کنید فقط با افرادی صحبت کنید که مثبت اندیش هستند و شما را در انجام کارهای مختلف حمایت می کنند و اگر مشکل و خطری بود مسئله را واقع بینانه بررسی کرده و راه و چاه را به شما نشان می دهند.

لبخند

غلبه بر ترس نیز از روش های ساده برای خندیدن است

بسیاری افراد هنگامی که می خواهند کاری را که می دانند درست است انجام دهند همان قدر می ترسند که می خواهند از انجام دادن کاری که می دانند اشتباه است اجتناب کنند. تنها راه شکست نخوردن این است که اصلا هیچ کاری نکنید و این دیگر زندگی نیست. بزرگترین دشمنان شما شک و تردید و ترس های شما هستند. این را به یاد داشته باشید «هرزمانی که از ترس هایتان فرار می کنید آنها با نیروی بیشتری به سمت شما هجوم می آورند».

خودتان را باور کنید

یکی از روش های ساده برای خندیدن این است که خودتان را باور کنید. اگر خودتان را باور کنید می توانید موفق شوید و هیچ فرد دیگری نمی تواند شما را دلسرد و ناامید کند. برای چشیدن طعم موفقیت، خودتان را باور کنید. باورهای خودتان هستند که ممکن و غیرممکن را می سازند پس خودتان را متقاعد کنید که می توانید و موفق می شوید. بعد از آن راه های موفقیت به رویتان باز می شوند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مادرم چند بار موقع جر و بحث از دهنش در رفت و گفت که ازم متنفره

خودتان را محدود نکنید

 بزرگ ترین وظیفه شما در زندگی این است که خودتان را از محدودیت های بی دلیل رها کنید، افق دیدتان را گسترده کنید، ارتباط خود را با دنیای اطرافتان انکار نکنید و برای خودتان ارزش قائل باشید.

روش های ساده برای خندیدن ، چطور شاد شویم و بخندیم؟

صادق بودن با خود از روش های ساده برای خندیدن

بهتر است هیچ بهانه ای نیاورید تا این که بهانه بدی بیاورید. با خودتان صادق باشید تا به موفقیت های حقیقی دست یابید. کوچک ترین تلاش ها باارزش تر از بزرگ ترین و خوش ظاهرترین بهانه هاست. صادقانه تلاش کنید و ببنید چطور همین صادق بودن تبدیل به یکی از روش های ساده برای خندیدن شما می شود.

کارها را به تعویق نیندازید

شما می توانید تاخیر داشته باشید اما زمان تاخیر نمی کند. اکنون زمان آن فرا رسیده که بلند شوید و تغییر بزرگی در زندگیتان ایجاد کنید. یکی از کارهای عقب افتاده در زندگی تان را انتخاب کنید و در اولین فرصت آن را انجام دهید، چه بهتر که اولین فرصت هم اکنون باشد.

گاهی تنها باشید

بد نیست گاهی با خودتان تنها باشید. بله، تنهابودن با خود یکی از روش های ساده برای خندیدن و رسیدن به رضایت است. یک روز در تنهایی ماندن به شما کمک می کند سوخت گیری کنید و انرژی تازه ای بگیرید. هر انسانی نیاز دارد که گاهی تنها باشد. جای خلوت و آرامی پیدا کنید، محدودیت ها را بردارید و آزادانه با خودتان خلوت کنید و این فرصت تنهایی با خودتان را گرامی بدارید. به هیچ چیز بد و منفی فکر نکنید، فقط سعی کنید آرامش داشته باشید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه به آرامش نزدیک تر شویم؟ (1)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t کارهای ساده ای که لبخند بر لب شما می آورند
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “کارهای ساده ای که لبخند بر لب شما می آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *