کیف های ابتکاری  

کیف
t کیف های ابتکاری  

شاید تا به حال برای شما هم در بسیاری مواقع پیش آمده باشد، که در جایی به کیف نیاز پیدا کنید، اما کیفتان همراه شما نباشد.حتی ممکن است ساک همراهتان باشد، اما پاسخگوی حجم وسایل خریدتان نباشد. اگر آموزش های این قسمت را دنبال کنید، به سادگی می توانید از یک پارچه یا حتی روسری تان یک کیف برای مواقع ضروری درست کنید. با ما همراه باشید. 

شیوه ساخت کیف :

مدل اول

یک دستمال 4 گوش یا روسری ساده (( روسری نباید شالی باشد )) برای این کار مناسب است. آن را روی سطحی صاف پهن کنید. و سپس 4 گوشه آن را 4 گره ساده بزنید. بعد از آن دو به دو گره ها را به هم وصل کنید. به این ترتیب به سرعت و آسان ، یک کیف دوشی ساده برای خودتان درست می کنید. 

کیف های ابتکاری (2)

مدل دوم

برای تهیه این مدل هم مثل مدل اول که در بالا ذکر شد، تنها به یک روسری یا دستمال یا هر پارچه چهارگوش نیاز داریم. ابتدا می بایست دستمال را روی سطحی صاف و مسطح پهن کنید. سپس دو گوشه از دستمال را جمع کرده وبعد یک گره ساده ایجاد کنید. سپس یکی از گوشه های گره وسط را با یک گوشه دستمال که بدون گره بود در یک دست و گوشه دوم را با طرف مقابل در دست مخالف بگیرید و یک گره مرکزی ایجاد کنید. کیف ابتکاری شما آماده است. اکنون می توانید به سادگی و در هر مکانی از آن لذت ببرید.

کیف های ابتکاری (1)

با این دو روشی که گفته شد به آسانی می توانید از تمام روسری های کمدتان یا پارچه های زیبای بلا استفاده در منزلتان کیف تهیه کنید. و برای تمام لباس هایتان کیف ست درست کنید.حتی می توانید کمی خلاقیت به خرج داده و به سلیقه خودتان آن را با گل سرهای بدون استفاده قدیمیتان یا تکه ای روبان آن را تزئین کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی با لامپ سوخته

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

کیف و کفشی از جنس پوسته آبنبات

اموزش درست کردن یه کیف خوشگل با جین های قدیمی

t کیف های ابتکاری  
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *