گواهی حضور دردومین جشنواره ملی گلستان خوانی مجازی کودکان ونوجوانان (گروه خردسالان)

گواهی حضور
t گواهی حضور دردومین جشنواره ملی گلستان خوانی مجازی کودکان ونوجوانان (گروه خردسالان)

دومین جشنواره ملی گلستان خوانی مجازی کودکان ونوجوانان در بهمن ماه 1398 اولین فراخوان خودرا منتشر کرد .که از همان ابتدا با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان کشورو والدین آن ها مواجه شد . در حین برگزاری و دریافت آثار، به طور مرتب فیلم های ارسالی از طرف شرکت کنندگان در کانال اپارات و کانال روبیکای جشنواره منتشر شد .

قرار بود که هم زمان با روز سعدی در اردبیهشت ماه جشنواره به ایستگاه پایانی خود برسد اما از راه رسیدن کرونا که مهمان ناخوانده ای بود همه برنامه های حضوری و تجمعات را تعطیل کرد . با همه امیدواری ها به نابودی کرونا و برگزاری حضوری اختتامیه ، اما چنین نشد و بالاخره اختتامیه در مرداد ماه 1399 به صورت مجازی برگزار شد .

در ادا مه  همه گیری این بیماری که باعث تعطیلی بسیاری از ادارات و شهرها شد حتی صدور گواهی ها و تقدیرنامه ها و همچنین ارسال هدایا را به به تاخیر انداخت . اما به هر حال با همه مشکلات بالاخره هدایا برای برندگان جشنواره ارسال گردید .اکنون والدین محترم می توانند گواهی حضور عزیزان شرکت کننده در دومین جشنواره ملی گلستان خوانی مجازی کودکان ونوجوانان (گروه خردسالان) رااز این جا دانلود نموده و چاپ کنند . برای همه ادب دوستان ایران آرزوی موفقیت و بهروزی داریم و امیدواریم که در جشنواره های آینده شاهد حضور پر مهرشان و موفقیت آن ها باشیم .

t گواهی حضور دردومین جشنواره ملی گلستان خوانی مجازی کودکان ونوجوانان (گروه خردسالان)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه کارت پستال روز مادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *