روش‌های تندخوانی کنکور از واقعیت تا تبلیغات

t روش‌های تندخوانی کنکور از واقعیت تا تبلیغات
t روش‌های تندخوانی کنکور از واقعیت تا تبلیغات

روش‌های یادگیری سریع دروس کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد و حتی دکترا، نیازمند مهارت آموزی علمی و عملی است. یادگیری سریع  و درک بهتر متون مطالعه شده و  تقویت حافظه تصویری و ارتقا تمرکز، تمرین نیاز دارد. اگر می‌خواهید از تبلیغات فیک موسسات و مجموعه‌های مدعی یادگیری بهتر خلاص شوید، با اصول علمی تندخوانی آشنا شوید.

تبلیغات دروغین موسسات

تکنیک‌های یادگیری سریع و آموزش تندخوانی کنکور کدام است؟

یادگیری سریع به کمک 7 نکته فوق‌العاده کاربردی!

10 روش ضربتی تست‌زنی زیست بالای 80 درصد!.

هیچ وقت فراموش نکنید فقط با نکته‌های طلایی دکتر . . .

این‌ها بخشی از شعارهای تبلیغاتی و بازاریابی موسسات متفرقه در سطح کشور به خصوص رسانه‌های مجازی است؛ که می‌کوشند با عناوین پرطمطراق و اغواکننده، مخاطبان بیش‌تری جذب کرده و روش‌های غیرعلمی خود را به مخاطبانی که اکثرا دانش‌آموزان و دانشجویان هستند، بفروشند. تبلیغات گیج کننده موسسات متفرقه که مخاطبان و اولیای دانش آموزان کنکور سراسری را گمراه می کند، سال به سال در حال افزایش است. یادگیری سریع و تقویت حافظه، یک مهارت است و هر مهارتی هم آموختنی است. نیاز به تمرین دارد و هیچ قرص و آمپول فوری و ضربتی هم ندارد!

مهارت، بایستی طبق اصول علمی اثبات شده، به یادگیرنده مهارت، آموزش داده شود و مرجع آموزشی نیز سابقه موفق در آموزش این مهارت‌ها داشته باشد.یکی از این روش‌ها، تندخوانی است. آموزش تندخوانی به شما کمک خواهد کرد تا سطح یادگیری و سرعت مطالعه خود را افزایش داده و ضمن تسریع در یادگیری، کیفیت مطالعه خود را نیز بهبود دهید.

تند خوانی چیست؟

برای یادگیری بهتر و سریع‌تر و مطالعه با کیفیت که در وقت و هزینه یادگیری شما صرفه جویی خواهد کرد، بایستی اصول تندخوانی (speed reading) را یاد بگیرید. تندخوانی، یک روش حرفه‌ای مطالعه باکیفیت است. بر سرعت بیش‌تر و یادگیری بهتر تمرکز دارد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روستای مشهد اردهال

تندخوانی با یک سری تمرین ها و به کاربردن تکنیک‌های راستی آزمایی شده علمی، تلاش می‌کند تا درک خواننده را از متونی که مطالعه می‌کند ؛ بهتر و عمیق کند. تندخوانی را با سریع خوانی صرف، اشتباه نگیرید! هدف تندخوانی، صرفا تند خواندن نیست. هدفش، مطالعه و یادگیری با سرعت بالا و فهم بالا است.اگر شما بتوانید صفحات پرشماری را در مدت زمان کوتاه مطالعه کرده و بر محتوای خوانده شده نیز مسلط شوید، خوب می‌توانید در طول ماه، کتاب‌های بیش‌تری مطالعه کنید و مطالب آن‌ها را نیز در حافظه خود داشته و به دیگران انتقال دهید. خواه کتاب‌های مدرسه باشد، خواه‌ کتاب‌های دانشگاه و خواه گزارش‌های اداری و کاری.

سرعت مطالعه ایرانیان به  نسبت متوسط سرعت مطالعه جهانی کم است. این دلایل مختلف دارد که یکی از آن‌ها به عدم آشنایی ایرانیان به اصول و تکنیک‌های تندخوانی باز می‌گردد. تندخوانی، تمرکز شما را در مطالعه افزایش داده و لذت بیش‌تری از متونی که مطالعه می کنید، کسب خواهید کرد.تند خوانی، مجموعه‌ای از راهکارهای ذهنی، علمی و آگاهانه است که سرعت مطالعه فرد را ارتقا داده و به او کمک می‌کند تا درک درستی از متون مطالعه شده در ذهنش داشته باشد و آن‌ها را بهتر در زمان مناسب، به خاطر آورد.

مصیبت‌های کندخوانی آنقدر زیاد است که در  وصف نگنجد! بنابراین با آگاهی کامل از اصول و تکنیک‌های تندخوانی، شما انسان موفق‌تر و با اعتماد به نفسی خواهید شد که نسبت به دیگران، درک بهتری از مشاهدات و مطالعات دارید.

آموزش تندخوانی کنکور

آموزش تندخوانی کنکور با آکادمی همای

در آکادمی مرتضی همای نیکفر که یکی از برترین مراکز آموزش تندخوانی با پیشرفته‌ترین متد جهانی است، هدف، آموزش تست‌زنی کنکور نیست! هدف آن است که شما بتوانید، در مدت زمان کم، حداکثر بازدهی را از متون کتاب‌های حفظی و محاسباتی (مثل فیزیک و ریاضی و شیمی و غیره)، کسب کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
باغ موزه هنر ایرانی

در دوره تندخوانی آکادمی همای، اول ماهیچه‌های چشم با تمرینات پیوسته، نرمش داده می‌شود تا با تقویت عضلات چشم، حرکت انتقالی را در مطالعه یاد بگیرید. سپس با چشم قوی که تاثیر زیادی روی انتقال مفاهیم به ذهن دارد، حافظه تصویری را تقویت و حافظه بلند مدت را باور می‌کنیم.هر میزان حافظه بلند مدت قوی داشته باشید، ماندگاری بیشتر اطلاعات را تجربه خواهید کرد که این موضوع مهمی برای دانش آموزان و دانشجویان است.

چشم قوی و ذهن قوی، شما را برای هر رقابتی از کنکور سراسری تا آزمون های جهانی آماده می‌کند. یادتان باشد که موفقیت، نیازمند برنامه دقیق است و هر برنامه، مبتنی بر سلسله مهارت‌هایی است که فرد باید کسب کند تا به خوبی از پس ماموریت‌های تعیین شده، برآید.

در سیستم تندخوانی آکادمی همای، شما می‌توانید ظرف 2 ماه و 15 روز یا ظرف 9 هفته به یک تندخوان حرفه‌ای تضمینی تبدیل شوید و تاثیر شگفت انگیز یادگیری این مهارت مهم را در پیشرفت تحصیلی و یادگیری بهتر و عمیق‌تر احساس کنید.نقشه ذهنی شما بر اساس اصول حرفه‌ای تندخوانی که آکادمی همای آموزش می‌دهد، شکل گرفته و می‌توان ذهن قوی‌تری با حافظه تصویری بلندمدت داشت تا زندگی بهتری برای خود و دیگران رقم بزنید.

آزمون تندخوانی رایگان آکادمی همای

آکادمی همای، پیشرفته‌ترین متد تندخوانی را آموزش می‌دهد. با استفاده از برترین و خبره‌ترین اساتید، آموزش‌های گوناگون و کاربردی در زمینه تندخوانی و تقویت حافظه ارائه کرده و به صدها تن از برترین رتبه‌های کنکور سراسری سال‌های اخیر و کنکور کارشناسی ارشد، خدمت‌رسانی کرده است.

آزمون رایگان تندخوانی آکادمی همای، برای علاقمندان یادگیری اصول تندخوانی برگزار می‌شود تا پیش از ورود به دوره‌های تندخوانی آکادمی همای، قدرت چشم و ذهن خود را بر اساس یک آزمون تندخوانی رایگان اصولی و استاندارد، مورد ارزیابی و سنجش قرار دهند

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معرفی رشته مکانیک خودرو هنرستان

آزمون تندخوانی رایگان که توسط آکادمی همای برگزار می‌شود، صحیح‌ترین شیوه برگزاری آزمون تندخوانی در ایران است. این آزمون تندخوانی، خاص است و نیاز به اختصاص زمان برای هر داوطلب است. طریقه آزمون آموزش داده شده و نتایج تحلیل شود. آزمون تندخوانی خوب، آزمونی است که قدرت چشم و ذهن داوطلب را به درستی می‌سنجد. در آزمون تندخوانی در آکادمی همای، هر مشاور مجرب، مسئول امتحان گرفتن از هر داوطلب تندخوانی است.

در آزمون رایگان تندخوانی آکادمی همای که راه ورود شما به دنیای جذاب تندخوانی و یادگیری سریع و بهتر است، چند فاکتور مهم وجود دارد. یکی این‌که متن استاندارد در اختیار شما قرار می‌گیرد تا توانایی‌ها گوش و چشم و ذهن شما بررسی شود.شما با انجام آزمون رایگان تندخوانی زیر نظر مشاوران مجرب آکادمی همای، قدرت چشم و ذهن خود را متوجه خواهید شد و گام اول در مسیر رویایی تندخوانی را به درستی بر می‌دارید.

نتایج بررسی نمرات اخذ شده در آزمون رایگان تندخوانی آکادمی همای، توسط کارشناسان مجرب، بررسی و ارزیابی شده و هر مشاور به صورت اختصاصی با هر داوطلب، تماس گرفته و راهکارهای لازم را برای تسهیل ورود وی به دنیای تندخوانی ارائه می‌دهد.

جمع بندی

آکادمی همای با سال‌ها تجربه درخشان در آموزش مهارت‌های نوین تندخوانی به دانش‌آموزان گروه‌های 5 گانه کنکور سراسری و دانشجویان، کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی سراسر  کشور، نقش موثری در ارتقا مهارت‌های مطالعه و یادگیری و کسب نتایج خیره‌کننده داوطلبان گرامی در عرصه یادگیری موفق داشته است.

 

چند نکته و توصیه برای والدینی که فرزند کنکوری دارند

t روش‌های تندخوانی کنکور از واقعیت تا تبلیغات
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *