اخلاص / مجموعه تلوزیونی روشنا

اخلاص
t اخلاص / مجموعه تلوزیونی روشنا

مجموعه روشنا با هدف آموزش، اطلاع‌ رسانی و پیشگیری از جرایم در جامعه ساخته شده است. راز آرامش نام یکی از بخش های این مجموعه است .

اخلاص

اخلاص در خدا پرستی

نمیدونم کسیو تا حالا زیاد زیاد زیاد دوست داشتی یا نه… یا اگه کسیو دوست داشتی محبتت انقدر بزرگ بوده که براش به آب و آتیش بزنی و هر کاری بکنی یا نه؟ بعضیا هستن که وقتی عاشق می‌شن چشمشون به لب و دهن معشوقشونه که ببینن چی می‌گه و چی می‌خواد و چی کم داره تا براش اونو فراهم کنن. گاهی انقدر بی سر و صدا و بی توقع محبت می‌کنن که حتی خود ِ محبوبشون هم متوجه نمیشه که براشون چیکار کرده. اینجور آدما براشون مهم نیست که کی چی میگه و کدوم آدم چجوری نگاهشون میکنه… انقد خیره موندن به چشمای دلدارشون که چشم دیگه‌ای به چشمشون نمیاد. اینجور آدما گاهی حتی برای رسوندن یه هدیه به دست محبوبشون یه جوری برنامه ریزی می‌کنن و هدیه رو میدن دست یه آدم غریبه که بره سمت خونه ی محبوب و اونو بهش برسونه که هیچ کس جز خودشون با خبر نمی‌شه که چه کسی این هدیه رو فرستاده…

کاهی هم دور وای می ایستن که  چشمای یارشون رو وقتی به هدیه نگاه می‌کنه تماشا کنن… اینجور آدما چیزی دارن که توی ادبیات آسمون بهش میگن اخلاص… اونا هر کاری میکنن برای لبخند محبوب و هیچ کاری به هیچ کس دیگه ای ندارن… آخ که چقدر خدا این جماعت رو دوست داره….

راز آرامش / مجموعه تلوزیونی روشنا

علائم و نشانه های اخلاص

t اخلاص / مجموعه تلوزیونی روشنا
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اهمیت علم آموزی/ مجموعه تلوزیونی روشنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *