افزایش زمان شارژ باتری موبایل باgreen power battery saver

t افزایش زمان شارژ باتری موبایل باgreen power battery saver

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 1

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

در دنیای امروزی  شاید کسی نباشد که با گوشی های همراه کار نکرده باشد به همین دلیل تقریبا همگی ما نوجوان ها و جوان ها از مشکلاتی که برای شارژ کردن گوشی های خود  داریم مطلع هسیتم مثلا در بعضی مواقع در مسافرت پیش می آید که می خواهیم عکسی بگیریم ولی شارژموبایل مان در حال تمام شدن است و نمی توانیم و یا اینکه باید به دنبال جایی بگردیم تا بتوانیم گوشی خود را شارژ کنیم . این کار برای گوشی های معمولی زیاد پیش می آید . اکنون که گوشی های جدید اندروید به بازار آمده است شاید کمی این مشکل حل شده است .

Green-Power-Battery-Saver-2

چون با بعضی کارهای خیلی ساده که آن ها را برایتان توضیح می دهم می توانید تا حدودی شارژخود را حفظ کنید که این تنظیمات عبارتند از:

اگر نور صفحه موبایل زیاد است آنرا کم کنید .

اگر بولوتوثتان روشن است آن را خاموش کنید .

اگر پلیر گوشی در پس زمینه فعال است آن را خاموش کنید .

این راه ها را امتحان کنید .

اما شاید پیش خود فکر کنید اگر فراموش کنم  چه ؟ ما برای آن فکری داریم با نصب یک نرم افزار به نام green power battery saver بر روی گوشی های خود خیال شما راحتتر می شود زیرا این نرم افزار هوشمند به محض اتمام شارژ گوشی خودش اقدام کرده و نور صفحه را کم می کند و همچنین بولوتوث را خاموش می کند و از طرفی تمامی برنامه هایی که شاید شما متوجه باز بودن آنها در پس زمینه نباشید می بندد و شارژ شما برای مدت زمان طولانی تری باقی می ماند .green-power

قابل ذکر است که این نرم افزار تمامی عملکرد خود را به راحتی بر روی گوشی های اندروید نشان می دهد اما در بقیه گوشی ها ممکن است  به طور کامل نباشد . این نرم افزار را می توانید با این آرم ببینید:

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ساعت مچی ضربان سنج (Heart rate clock)

green-power (1)

دانلود فایل :

Download

حجم فایل : 247 کیلوبایت

t افزایش زمان شارژ باتری موبایل باgreen power battery saver
امتیاز به این نوشته

‫4 نظر ارسال شده در “افزایش زمان شارژ باتری موبایل باgreen power battery saver

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *