اینستاگرام قابلیت ۳D Touch را به اندروید آورد

t اینستاگرام قابلیت 3D Touch را به اندروید آورد

اینستاگرام

همان‌طور که می‌دانید مهم‌ترین وجه تمایز محصولات کنونی اپل با دیگر رقبای اندرویدی‌، پشتیبانی از فناوری لمس سه‌بعدی است. این فناوری می‌تواند بین یک لمس معمولی و یک لمس بافشار بیش‌تر تمایز قائل شود و عملکردهای متفاوتی را نشان‌دهد، اینستاگرام به‌تازگی این قابلیت را برای کاربران اندرویدی نیز به ارمغان آورده است و دارندگان اسمارت‌فون‌های اندرویدی می‌توانند تجربه‌ای مشابه با لمس سه‌بعدی را داشته باشند.

در نسخه جدید این اپلیکیشن شما می‌توانید روی تصاویر بندانگشتی به‌صورت طولانی لمس کنید، سپس پنجره‌ای باز می‌شود و پیش‌نمایشی از آن تصویر را به‌صورت بزرگ‌تر نشان می‌دهد، هم‌چنین می‌توانید با حرکت‌دادن انگشت خود روی پنجره بازشده تصویر موردنظر را لایک کنید، به‌اشتراک بگذارید و یا برای آن کامنت بگذارید، بدون نیاز به این‌که وارد صفحه دیگری شوید، حال برای بازگشت به حالت عادی تنها کافی‌است انگشت خود را از روی صفحه بلند کنید. این‌قابلیت به‌طور پیشرفته‌تری در iOS قرار گرفته است و شما می‌توانید با لمس محکم آیکون برنامه به برخی از امکانات آن دسترسی داشته باشید اما در نسخه اندروید فعلا چنین چیزی میسر نیست.

مطمئنا این قابلیت چندان انقلابی در برنامه‌های اندرویدی نیست و تنها یک قابلیت ساده و مفید در نمایشگرهای لمسی است، اما به‌هرحال تجربه تقریبا مشابه 3D Touch را برای کاربران اندرویدی به‌ارمغان می‌آورد.

3D Touch در نسخه 7.13.0 اینستاگرام وجود دارد، این نسخه در تاریخ 8 دسامبر معرفی شده است، اما هنوز برخی از کاربران گوگل‌پلی قادر به دریافت آن نیستند، بنابراین یه‌نظر می‌رسد این نسخه آزمایشی باشد و نسخه کامل چند هفته آینده منتشر شود، اما اگر دوست‌دارید این به‌روزرسانی را حتما دریافت کنید، می‌توانید از وب‌سایت APKMirror استفاده کنید.

itresan.com

 

t اینستاگرام قابلیت 3D Touch را به اندروید آورد
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
حافظه‌ای شگفت‌انگیز با خوراکی‌های خوشمزه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *