چگونه با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز خلبانی را یاد بگیریم؟

t چگونه با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز خلبانی را یاد بگیریم؟
t چگونه با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز خلبانی را یاد بگیریم؟

نوجوانان و علاقه مندان یادگیری خلبانی می توانند با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز، خلبانی را تجربه کنند و برای ورود به این رشته آماده شوند.

بازی شبیه ساز پرواز چیست؟

بازی شبیه ساز پرواز(فلایت سیمولاتور)، نرم افزاری است که شرایط پرواز و هر آنچه در آن وجود دارد را شبیه سازی می کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید یک سری آموزش های خلبانی را ببینید و شرایط پرواز را تجربه کنید. همچنین رویای پرواز خود را به واقعیت نزدیک کنید. برای اینکه بیشتر درباره شبیه ساز پرواز بدانید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

فواید بازی شبیه ساز پرواز

بازی های شبیه ساز پرواز مزایای بسیار زیادی دارند . یکی از این مزایای آموزش و یادگیری است.حتی دانشجویانی که در دانشگاه هستند برای تمرین و یادگیری خلبانی از شبیه ساز پرواز استفاده می کنند. پس چه بهتر که از سنین کمتر با این بازی آشنا شویم. یکی دیگر از مزایای شبیه ساز پرواز این است که افراد بسیار زیادی می توانند رویای پرواز کردن خود را به واقعیت تبدیل کنند و آرزو هایشان را تجربه کنند. در ادامه مزایای دیگر شبیه ساز پرواز را برایتان توضیح می دهیم، پس با ما همراه باشید.

فواید اقتصادی

شما با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز به طور رایگان می توانید پرواز را تجربه کنید. بدون هزینه و ضرر بسیار زیاد نسبت به پرواز یک هواپیمای واقعی، هیجان پروازی که خودتان خلبان آن هستید را تجربه کنید.

شبیه ساز پرواز

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی موبایل فکری 2048

مناسب برای سنین مختلف

بازی شبیه ساز می تواند برای نوجوانان ، جوانان، میان سالان و حتی افراد بزرگسال مفید باشد و از آن برای تجربه هیجان و یادگیری و تمرین استفاده کنند.

تفریح و سرگرمی

شما یک تفریح سالم و بسیار مهیج را تجربه می کنید که باعث رشد و پیشرفت شما می شود. همچنین اوقات خوشی را برای خودتان فراهم کنیدحتی می توانید با خانواده تان از خلبانی با شبیه ساز پرواز لذت ببرید.

انواع مختلف شبیه ساز پرواز

شبیه ساز پرواز انواع مختلفی دارد که هر کدام به منظور خاصی استفاده می شود.در ادامه انواع شبیه ساز پرواز را برایتان توضیح می دهیم

شبیه ساز پرواز غیر حرفه ای

البته شبیه ساز های پروازی وجود دارند که نمی توان آنها را به چشم یک شبیه ساز واقعی برای تمرین و یادگیری دید و بیشتر جنبه سرگرمی دارند اما می توان با آنها هیجان و تفریح را تجربه کرد.

شبیه ساز پرواز حرفه ای

یک سری شبیه ساز ساخته شده که علاوه بر شبیه سازی محیط پرواز، کابین هواپیما و تجهیزات آن را به طور کامل شبیه سازی می کنند. از این شبیه سازها برای آموزش و پرواز حرفه ای استفاده می شود در شهر های مختلف قابل دسترسی هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

بازی شبیه ساز پرواز

بازی های شبیه ساز پرواز روی چه دستگاه هایی نصب می شوند؟

بازی های شبیه ساز پرواز روی سیستم های کامپیوتری و دستگاه های بازی مانند پلی استیشن و ایکس باکس و پلتفرم های اندرویدی و آی او اس نصب می شوند که از این بین بازی های کامپیوتری به دلیل دسترسی بیشتر بازی های بهتری هستند ، زیرا نرم افزارهای شبیه ساز پرواز کامپیوتری هم برای تفریح و سرگرمی و هم برای یادگیری استفاده می شوند همچنین شما می توانید به نسخه های متعدد دسترسی داشته باشید و آن ها را روی سیستم های مختلف کامپیوتر نصب کنید که در ادامه اسامی آنها را به همراه جزئیات شان توضیح میدهیم .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود بازی کاملا ایرانی و کم حجم ودو بعدی حسن کچل

Microsoft Flight Simulator 2020

آخرین نسخه از سری Microsoft Flight Simulator قطعاً یکی از نامزدها برای بهترین شبیه ساز برای کامپیوتر در نظر گرفته می‌شود. Microsoft Flight Simulator ناوبری و استفاده از ‌GPS را کاملاً شبیه سازی کرده است. علاوه بر این با تجربه این بازی از ۱۸ هواپیما، ۲۸ شهر که کاملاً مطابق با واقعیت شبیه سازی شده‌اند، و بیش از ۲۴ هزار فرودگاه برخوردار خواهید شد. بازی کننده می‌تواند در یکی از نقش‌های کنترل کننده ترافیک هوایی، خلبان یا کمک خلبان قرار بگیرد و مهارت‌های خود را بسنجد. کابین خلبان در هواپیماهای مختلف با گرافیک بالا و جزئیاتی عالی ساخته شده است و هنگام پرواز در شب دیدن درخشش دکمه‌ها و تجهیزات موجود در کابین بسیار لذت بخش است. Microsoft Flight Simulator برای پلتفرم‌های PC و ایکس باکس در دسترس است

بازی شبیه ساز xplain 11

این بازی نسبت به بازی های شبیه ساز دیگر به واقعیت نزدیک تر است که در آن چند هزار فرودگاه فعال را نمایش می دهد.حتی حرکت ماشین های داخل فرودگاه ، جابجایی پوش بک و رفت و آمد هواپیماهای دیگر را شبیه سازی می کند.همچنین در حین بازی شرایط جوی مختلف در پرواز مانند باد های جانبی، باران و برف را شبیه سازی می کند.

بازی شبیه ساز پرواز prepar3d

این بازی بر اساس بازی fsx ساخته شده که حتی در مدارس آموزش هواپیمایی و مدارس نظامی از آن استفاده می شود. بازی p3d به لحاظ گرافیکی از کیفیت خوبی برخوردار است و تصاویر جالبی مانند نمایش نور شهر در پرواز های شبانه و حتی سایه هواپیما روی زمین در برخی ساعت های روز را شبیه سازی می کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دانلود بازی همستر شیطون

تاریخچه شبیه ساز های پرواز

در سال 1981 شرکت مایکروسافت که در آن زمان در حال تبدیل شدن یه یکی از غول های بزرگ دنیای کامپیوتر بود تصمیم به خرید شرکت BAO  که سازنده شبیه ساز پرواز بود گرفت و با کمی تغییرات این بازی را با نام microsoft flight simulator روانه بازار بازی های کامپیوتری کرد،در تغییرات این بازی شرایط جوی ، آب و هوایی و همچنین تغییرات شب و روز باعث شده بود این بازی به واقعیت نزدیک تر شده و برای کاربر ملموس تر شود.

در سال های 2002 و 2004 آپدیت های بعدی این بازی ارائه شد. تاکنون با نسخه 2020 این بروزرسانی ها ادامه دارد از طرفی دیگر شرکت های لاکهید مارتین و لمینار ریسرچ به ترتیب با بازی های شبیه ساز پرواز prepar3d و xplain که از کیفیت خوبی برخوردارند وارد بازار رقابت با شبیه ساز مایکروسافت شدند.

هیجانات بازی شبیه ساز پرواز

از آنجا که پرواز از کودکی آرزوی خیلی از ما بوده و یکی از کارهای بسیار مهیج است در حین بازی با شبیه ساز پرواز هورمون های ما تحت تاثیر قرار می گیرند و حس لذت فراوان به ما می دهد.

چگونه بازی شبیه ساز پرواز را دانلود کنیم؟

در پایان شما را به دانلود بازی شبیه ساز پرواز و تجربه لذت و هیجان خلبانی دعوت می کنیم، شما می توانید این بازی را از سایت اسکایتو که لینک آن در زیر این مقاله وجود دارد دانلود کنید.

منبع: گروه هوانوردی اسکایتو https://skyto.org

t چگونه با استفاده از بازی شبیه ساز پرواز خلبانی را یاد بگیریم؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *